Aviseringar
Rensa alla

Faila UrinProvet..


Ämnesstartare

jag behöver hjälp, och det är snabbt!
Jag rökte några bloss Hasch igår och idag rökte jag nästan en hel joint Hasch, och fick nu reda på att jag ska på pissprov imorgon, Så sätt som jag kan undvika att bli positiv på urin provet, GRYYMT tacksam för svar! 


   
Citera

Hittade en sida på nätet som visade hur man inte ska bli positiv på ett urinprov. Tror det var något i stil med det här:

RÖK INTE!

Skicka ett meddelade till mig om det fungerar! Tumme upp


   
SvaraCitera

Inte en chans att du kan undvika tyvärr


   
SvaraCitera

möjligt att det inte har hunnit igenom systemet än. det är väl vad du har att hoppas på, snarare än motsatsen. finns inget du kan göra iaf förutom att fejka det vilket kan förvärra situationen avsevärt om du blir påkommen.


   
SvaraCitera

Står det någon och tittar på när en kissar eller hur fungerar det? Om en tillåts smita in ensam på toan bör det vara jätteenkelt att kringgå problemet.. Be någon ren polare pissa i ett provrör som du lite diskret medtar vid provtillfället och häller ner i muggen på toaletten lr vad en nu får för behållare att släppa ut sörjan i. 

Lämna därefter in, win win


   
SvaraCitera

Skyll dig själv för fan. Sluta rök då jävla unge.


   
SvaraCitera

MarcusKing: kanske blandat ihop dig med nån men ska inte du föreställa anarkoliberal typ?


   
SvaraCitera

Se till att sluta röka så råkar du inte ut för det i framtiden. 


   
SvaraCitera

adaq:
Hittade en sida på nätet som visade hur man inte ska bli positiv på ett urinprov. Tror det var något i stil med det här:

RÖK INTE!

Skicka ett meddelade till mig om det fungerar! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Står det någon och tittar på när en kissar eller hur fungerar det? Om en tillåts smita in ensam på toan bör det vara jätteenkelt att kringgå problemet.. Be någon ren polare pissa i ett provrör som du lite diskret medtar vid provtillfället och häller ner i muggen på toaletten lr vad en nu får för behållare att släppa ut sörjan i. 

Lämna därefter in, win win

Nej en tjej polis står vid dörren och kollade i en spegel som sitter ovanför toaletten. Så det hade blivit svårt.


   
SvaraCitera