Aviseringar
Rensa alla

Fake självmord


Ämnesstartare

Jag funderar och göra prank of the prank och ta fake självmord med hejdå video och allt som ja tänkt på i över 2 år! Det lättaste sättet är väl att ta sånna här teather tabletter som man tuggar på och låsas att det är riktiga tabletter eller nåt liknande!

Men min fråga är, är detta olagligt? Jag vill bara veta om det är det och vart man kan få tag på tex bra teater blod


   
Citera
strug

provat alla andra sätt att få likes redan?


   
SvaraCitera
time
 time

Det är inte olagligt men det är inihelvete korkat, om jag får uttrycka mig lite grovt. Varför vill du göra det? 


   
SvaraCitera

jag ville också göra så i lågstadiet, typ för att se om folk skulle bry sig om jag försvann.

Rekommenderar inte att göra det irl. dumt mot de som bryr sig om dig, en fet skrattfaktor för de som inte gör det.


   
SvaraCitera
mynona

Varför göra sig besväret? det kommer troligt att resultera i att ingen utom ens föräldrar bryr sig om det och sådana sanningar kan man väl ändå vara utan när livet ändå är bedrövligt nog som det är? att innerst inne veta är en sak, men att få det bekräftat är något helt annat. man blir bara ännu mer deprimerad än man redan är när man får veta sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om någon av mina syskon, kompisar eller pojkvän hade gjort så mot mig, låtsats ta sitt liv så skulle han/hon nog inte leva länge till även om det var fejkat 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör inte folk för likes now dayz..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rekommenderar arr lägga kött och skinbitar från en gris i din bil, sedan tända på och avlägsns dig från platsen, tekniker lär ju bli tillkallade, och kansle finns d kvar en bit obränt kött och blod, då kmr d märka att d inte är du. 😉 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

den här tråden har potential till årets vidrigaste tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag ber om ursäkt om någon tog illa upp, det är bara min humor, om någon av mina vänner skulle ta fake självmord skulle jag bara tycka det var kul, men det är bara jag, 


   
SvaraCitera
b1son

undrar ändå lite vrf du behöver fejk blod om du ska svälja 1 massa tabletter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du lär förlora många vänner på detta. Fy, vad hemskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man Måste Leva YOLO Ibland, Testa Det Du Om Du Vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det på riktigt istället, jävla fegis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har precis sätt en film va?


   
SvaraCitera