Aviseringar
Rensa alla

Fakta om tatuering


Ämnesstartare

De är ju 2016 nu o tekniken går ju positivt framåt i utvecklingen hur är de då med tatueringar? Är de bättre nu?  Förbättras  dem varje år? Om man går till en tatuerings studio o  läser på deras hemsida att dem har 25 års erfarenhet ska man tro å de o göra en tatuering? Om man t.e.x ska göra en fin sleev på sin arm du vill man ju inte att  dendär armen får cancer eller något hur säkra är tatueringar idag? kommer dem utvecklas framåt positivt varje år? Tänkte kanske göra en sleev  på min arm  vad tycker ni om sleev?  Vad tycker ni om tatueringar? Jag har läst lite om tatueringar är ett sår typ kommer de där såret o tatuering gen bli hel igen o läkt? Ni som har gjort tatuering nyligen hur känns det att ha på kroppen?  hur känns bläcket? Kan man få feber om man sitter där o man ska göra en sleev o man inte klarar av smärtan? Hur känns det  att tatuera sig? Varför tatuerar man sig?  Ska man spara till en tatuering? Om man vill ha en säker tatuering som man vill ha resten av livet o inte ska ha något fel på vad är era tips vad är era säkerhets tips??


   
Citera
Ämnesstartare

Så många frågor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.C-:
Så många frågor

Jag vill ju veta så mycket som möjligt om detta komigen alla in med alla svar ni kan 🙂


   
SvaraCitera

http://ungdomar.se/forum/thread/tatueringar-pa-armen

du har redan gjort en tråd om detta, håll dig till den!


   
SvaraCitera