Aviseringar
Rensa alla

fall från balkong


Ämnesstartare

JAg undrar om man kan dö av ett fall från balkongen på 3 meter? Beroende på hur man hoppar osv.. Bör tänkas på att vi har ganska mycket snö under vår balkong. Och ja, det är jag som har tänkt att hoppa.


   
Citera

Nej, det kan man nog inte om man inte hoppar med huvudet före. Har du tänkt hoppa med syftet att ta livet av dig så avråder jag dig stark, är större risk att du bara skadar dig och framstår som en idiot.


   
SvaraCitera

tror risken någon form av invalidvisering är större


   
SvaraCitera

lafouine:

JAg undrar om man kan dö av ett fall från balkongen på 3 meter? Beroende på hur man hoppar osv.

nej du dör nog inte när det är så mycket snö men prova inte varken i syfte att dö eller överleva!


   
SvaraCitera

Även om snön inte var där, hade du nog inte dött av det om du inte hoppar på ett väldigt knasigt/skickligt sätt. Det enda det kommer leda till är att du kommer få väldigt, väldigt, ont.


   
SvaraCitera

lafouine:

Och ja, det är jag som har tänkt att hoppa.

Sämst idé, du kan ju överleva.


   
SvaraCitera

nej, du lär inte dö av ett fall på tre meter ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nej, det kan man nog inte om man inte hoppar med huvudet före. Har du tänkt hoppa med syftet att ta livet av dig så avråder jag dig stark, är större risk att du bara skadar dig och framstår som en idiot.

Nä vill bara hamna på sjukhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror risken någon form av invalidvisering är större

Vadå? :O


   
SvaraCitera

lafouine:

Nä vill bara hamna på sjukhus.

vore dumt att riskera ett fall för det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det enda det kommer leda till är att du kommer få väldigt, väldigt, ont.

Okej..? Hur ont då? Och var skulle den smärtan komma irfån isf? Jag lär väl inte bryta något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

vore dumt att riskera ett fall för det...

Är för feg för att svälja tabletter.


   
SvaraCitera

lafouine:

Jag lär väl inte bryta något?

man kan bryta saker av att ramla på gatan det hela beror på hur man landar


   
SvaraCitera

lafouine:

Okej..? Hur ont då? Och var skulle den smärtan komma irfån isf? Jag lär väl inte bryta något?

Vafan, det är bara gå ut och springa på gatorna så halkar du och bryter handleden.


   
SvaraCitera

lafouine:

Är för feg för att svälja tabletter.

det är också dumt... sedan ser jag inte vitsen med att hamna på sjukhus


   
SvaraCitera