Aviseringar
Rensa alla

Fall ni inte har fullständigt gymnasiebetyg och tänker läsa upp på komvux


kachin

så från o med 1 jan 2015 är det för sent?
Känner en som ska, kanske borde säga till henne. Rätt många kurser kvar. Så det är bara i år och nästa år som hon kan plugga dom? 


   
SvaraCitera
penja

oj, 2015 är snart ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: Läs upp innan 2015 sen är det försent, för då är det ba nya gymnasieskolan-folk som kan läsa upp.

Jävligt sjukt att sätta en sån gräns speciellt så nära inpå.


   
SvaraCitera
Draug

jävla as och sätta en sån snar tidsgräns.   kmr ju att bli hur många som helst som aldrig kmr att kunna läsa upp sitt betyg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet du hur det är med att lägga till kurser? säg att jag exempelvis vill läsa matematik c-e, eller motsvarande kurser inom det nya systemet, för att få behörighet till diverse utbildningar. kommer det i så fall att gå? jag har då grundläggande behörighet sedan tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej man ska inte gå och bli martyr i onödan liksom, han själv är ironiskt nog ganska omodern.

Yes xakt. Jaja han kan ju växa upp o arta sig han med.  

kachin:
så från o med 1 jan 2015 är det för sent?
Känner en som ska, kanske borde säga till henne. Rätt många kurser kvar. Så det är bara i år och nästa år som hon kan plugga dom? 

Aa, höstterminen 2014 är sista chansen då, sen får man göra om allt istället.  Ja säg till henne!  Spread the word osv 

tlaltecuhtli:
vet du hur det är med att lägga till kurser? säg att jag exempelvis vill läsa matematik c-e, eller motsvarande kurser inom det nya systemet, för att få behörighet till diverse utbildningar. kommer det i så fall att gå? jag har då grundläggande behörighet sedan tidigare.

Jag vet inte helt, men själv så fattas det bara en kurs för mig som är matteB, och jag kommer inte få läsa matteB alls utan ta matte1, men det kommer gå att kombinera med mina andra betyg. Så aa antagligen borde det gå att lägga till så.  


   
SvaraCitera