Forumet - Fallout 3

Fallout 3

2103 0 51

Spana också in:

Flippy:

Nope, men vad jag har i tankarna är om de tidigare spelen är någonting värt att lägga tid på?

Hädare! Fallout & Fallout 2 kommer alltid vara lika underbara att spela, speciellt med Resurrection modden.. [cool]
Image

I dont sleep:

Hell Fallout Tactics kommer nog hålla högre standard.

Tveksamt hörru [badgrin], men man får väll ta Fallout 3 med en nypa salt och se det run-of-the-mill shooter där man skjuter super mutants drösvis[rolleyes]

Saito:

Elder Scrolls-serien är jättebra:(

Sedan när har Oblivion ansetts vara ett bra rollspel? [censur] Dom har ju inte enst orkat släppa patchar som lägger till fler ansikten eller fixar dialogerna med NPC's [crazy]
Oblivion Review

WhoKnow:

de tyckte inte resten av världen dock, oblivion var väll top säljande

Det kan vi tacka deras Hype maskin för [crazy]
Fallout 2 är ett gudalikt rollspel, utan någon like. (Fin svenska jag vet, men det är ju fan sant!)

Aldrig träffat på något rollspel med så bra "stämning", rollspelande, quests, bakgrundsidéer som Fallout har. Fantastiskt.
WoW och andra MMORPG har ju sina fördelar då man kan vara social etc. men det blir bara grinding till slut. Fallout var riktig kvalitet.

Kommer ihåg första gången jag hittade Vault 13 och Vault 15 på F2.. hade ingen aning om att de verkligen fanns där. Fick någon extremt konstigt nostalgisk känsla från Fallout 1.. det var så likt. (Lät patetiskt men det var sant)

Edit: För att vara lite mer ontopic.. jag tror att det kommer bli ganska coolt. F3 alltså.. jag såg några screenshots på städer och om de kmr se ut så då jävlar kommer det bli coolt. Men jag vet inte med quests/stämning etc.. det får vi vänta och se.