Aviseringar
Rensa alla

Fallout 3


Smilen
Ämnesstartare

Tycker ni det är det bästa spelet inom sin genre?


   
Citera
b1son

ja                 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag är inte bra på spelet. Jag kom nyss från spelet. Dör enkelt och långt till varje quest.


   
SvaraCitera
b1son

Smilen:
Jag är inte bra på spelet. Jag kom nyss från spelet. Dör enkelt och långt till varje quest.

har du satt svårighetsnivån till lätt


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

b1son:

har du satt svårighetsnivån till lätt

Jag tror det, (Jag dör inte, men jag tycker spelet är så stort och väldigt öppet.) Ingen nackdl för alla, men jag gick in i en grotta typ och tappade bort mig i mörkret och sedan mötte jag ett par robotfiender som sköt mot mig och lite vapen har jag. 

Nej, detta är inget spel för mig, bara kul att se andras åsikter om spelet. 
Missförstå mig inte nu, serien Elders of Scroll funkar jättebra för mig, men Fallout är jobbigt bara.


   
SvaraCitera
b1son

Smilen:

Jag tror det, (Jag dör inte, men jag tycker spelet är så stort och väldigt öppet.) Ingen nackdl för alla, men jag gick in i en grotta typ och tappade bort mig i mörkret och sedan mötte jag ett par robotfiender som sköt mot mig och lite vapen har jag. 

Nej, detta är inget spel för mig, bara kul att se andras åsikter om spelet. 
Missförstå mig inte nu, serien Elders of Scroll funkar jättebra för mig, men Fallout är jobbigt bara.

det är ju inte så himla skitkul precis i början innan man hittat tillräckligt med ammo osv men det är för att jag bara älskar atmosfären i spelet o kunde inte bry mig mindre om just själva dödandet


   
SvaraCitera

En av dom bästa spelen jag spelat.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

b1son:

det är ju inte så himla skitkul precis i början innan man hittat tillräckligt med ammo osv men det är för att jag bara älskar atmosfären i spelet o kunde inte bry mig mindre om just själva dödandet

Jo, det är en läcker atmosfär i spelet, det håller jag med om, men spelet är lite för komplicerat för min smak, mår inte bra när jag spelar spelet. Ändå gillar jag sådana här spel. Kanske jag behöver annat. Alla kan inte gilla allt. Jag klagar dock förmycket på många spel, men de spel jag älskar ger jag endel tid till som Halo-serien och även Gears Of War. Jag vill ha tempo i spel och jag får inte det i Fallout 3.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag vill gärna inte tycka illa om spelet då jag vet innerst inne att spelet är bra och har en bra handling. Jag ser gärna på när någon annan spelar det.


   
SvaraCitera

Nej, föredrar NV


   
SvaraCitera

Spelat New Vegas bara men det är riktigt jävla bra, ser fram emot 4an väldigt mycket ^^


   
SvaraCitera

har inte spelat något fallout pallar inte spela spel med sådan grafik, men ska köpa det nya inga tvivel


   
SvaraCitera
Draug

4an verkar onekligen ha potential, kmr nog bli ett inköp där i november.


   
SvaraCitera

Smilen: Jo, det är en läcker atmosfär i spelet, det håller jag med om, men spelet är lite för komplicerat för min smak, mår inte bra när jag spelar spelet. Ändå gillar jag sådana här spel.

Spel som Fallout kräver lite tid. När du har lärt dig mekanismerna i spelet så kommer du att kunna spela och ha kul.


   
SvaraCitera