Aviseringar
Rensa alla

Falsk identitet (Dålig fantasi på trådnamn)


Ämnesstartare

Det här är bara en gnälltråd som jag skriver för att jag antagligen börjar bli en gammal bitterfitta till gubbe, men jag skriver så sällan trådar så det kvittar.

Det jag stör mig på just nu är att det är så många unga tjejer nuförtiden som ofta på internet lägger upp en bild på en snygg person och utger sig att vara den och sedan även ta äran när någon kommenterar att hon är snygg.

Personligen så tycker jag det här är rätt fult och patetiskt och jag tror nog de flesta håller med mig.
För det första så blir det ganska drygt för den faktiska personen på fotot när folk går omkring och säger saker och låtsas vara henne utan att hon faktiskt har sagt det som påstås. Hade det varit att man bara tagit nedanför ansiktet för att visa kroppsbilder (som många killar brukar göra) eller något hade det väl varit mer okej, men ansikte är bara fult och själviskt.

För det andra så är det ganska patetiskt med tanke på att personen som gör detta inte vågar stå för vem de är och måste ha en falsk bild på sig själva för att de alldeles för utsvultna på uppmärksamhet. Det är verkligen att hamna på bottenskrapet.

Jag minns tyvärr inte alla länkar men här är ett exempel:

http://xLiiinaa.bilddagboken.se

Hejnejjagharingetbättreförmigänattdampapåinternetfjortisar


   
Citera
Ämnesstartare

Haha, det måste kännas VERKLIGT jobbigt för dig? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt irriterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tl;dr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Haha, det måste kännas VERKLIGT jobbigt för dig? 😛

Men jag stör mig på det >_<

Det är typ som att slänga en flaska karamellfärg i 5 liter hembränt och kalla det absinth... eller något. Jag vet inte, jag är konstig i skallen efter plugget idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah men lol
fan va pinsamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag läste till andra stycket. Finns det på fullt allvar folk som gör så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså til tönten som skrev palla honom han kan dra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Men jag stör mig på det >_<

hur vet du vilka som gör så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

hahahah men lol
fan va pinsamt

Ämnet eller jag? Jag gör inte det här ofta you know, var snell[sad]

mediakatt:

Finns det på fullt allvar folk som gör så?

Hänvisar till länken. Bilddagboken är full av tjejer som utger sig att vara emocore-brudar från USA. Ganska fjantigt. När man fyllt 16 tycker jag att man borde veta bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

asså til tönten som skrev palla honom han kan dra

:ssssssss

Unexpected:

hur vet du vilka som gör så?

Den där tjejen som jag länkade till har samma bilder som typ fyra andra tjejer använt i sina bilddagböcker, varav en av dem faktiskt sagt vem det egentligen är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså killen, har du inget annat att göra än att klaga på tjejer med bilder o sånt, vad stör det dig om de gör dånt, de kanske e fula o vill dölja sin identitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

de kanske e fula o vill dölja sin identitet

Men då ska de ge fan i att lägga upp några såna bilder ö h t. Kan man inte stå för vem man är så man måste låtsas vara någon annan ska man inte vara ute och surfa på internet. Gå och spring bort fettsvålet i skogen istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Den där tjejen som jag länkade till har samma bilder som typ fyra andra tjejer använt i sina bilddagböcker, varav en av dem faktiskt sagt vem det egentligen är.

^^

Själv kommer jag aldrig förstå nöjet med att sitta och glo på folk på bilddagboken.


   
SvaraCitera