Aviseringar
Rensa alla

falska förhoppningar?


Ämnesstartare

Fick reda på att en kille som jag känner har känslor för mig. Själv så vet jag dock inte vad jag känner, har inga speciellt starka kärlekskänslor för honom men ogillar honom inte. Sen blev det fest och vi höll på en hel del med varandra, typ strulade o så men inget mer. Jag känner att jag vill hålla på med honom på fester och kanske mysa ibland typ haha men inte mer än så. Men han kanske får förhoppningar om att jag gillar honom då? Eller vad säger ni? Själv så skulle jag nog fått det men samtidigt hade jag tyckt att det va najs att få hålla på med nån man gillar. Vet inte vad för slags svar som jag förväntar mig när jag skriver detta, egentligen borde jag väl bara berätta för honom hur jag känner men då kanske han slutar hålla på vilket jag inte heller vill för jag tycker om att vara med honom osv..  Återigen vetefan vad jag söker för svar, haha, men det är sent och jag nattfilosoferar :))


   
Citera
b1son

tänker va den bulla o säga att schystast e ju å säga till han vad du känner, så kan han sj få avgöra. å andra sidan så e väl killar ökända för att bete sig precis så som du vill i det här läget så om du vill straffa han för d så ba kör på 😀


   
SvaraCitera

Första meningen som ovan skrev. Han kanske tänker mer än "strula" säger man verkligen så nuförtiden, skumt... 

Jag hade berättat hur jag känner och fråga honom hur han känner till att börja med.

Den andra meningen som ovan skrev håller jag inte direkt med om.
Skeptisk


   
SvaraCitera