Aviseringar
Rensa alla

Falska människor


Flurr
Ämnesstartare

Jag har gått i samma orkester som en tjej som jag verkligen avskyr i flera år nu och jag blir så jäkla leds! Jag blir seriöst arg varenda orkester repetition. Hon är en sån person som skrattar åt alla skämt å är gullig mot alla hon ogillar!! Varje gång hon pratar med mig känner jag bara för att fråga varför hon gör det eftersom jag vet att hon bara vill vara min vän för att det ska se bra ut utåt! T ex när hon var osams med min kompis bad hon  honom att bli sams igen för att hennes kompisar börjat undra? Varför kan hon inte bara säga som det är till sina vänner? Bästa vänner kallar de sig till och med! Jag klarar inte av henne och speciellt inte att hon har "vänner" eftersom alla hennes relationer är lögn!!! Vad ska jag göra?? Kan jag göra nåt? 

Vad tror ni att hennes beteende kan bero på? 


   
Citera

Frågan är varför du måste lägga dig i hennes relationer. Det bästa vore ju att antingen säga något eller skita i det.

Far någon illa av det?


   
SvaraCitera

om du avskyr henne så mkt, är det inte bättre att komma över din hangup och börja typ, skita i hennes drama? lägg energin på nåt roligare? 🙂 


   
SvaraCitera
Flurr
Ämnesstartare

Det tycker jag också! Men blir typ arg så fort jag set henne... 🙁


   
SvaraCitera
Flurr
Ämnesstartare

Jaaa folk far illa av det! Eftersom hon typ är ganska elak mot de bakom ryggen... T ex snackade hon skit om min kompis på ett av orkesterrepen...


   
SvaraCitera
Czar
 Czar

Är du klok bör du veta att dessa personer söker bekräftelse/tröst hos sina vänner, och därför kan bete sig "falska". Har blivit uppvuxen med många sådana. Tycker att du bör ha överseende med det, alla är sina brister.


   
SvaraCitera
Flurr
Ämnesstartare

Jo jag vet att mycket falskhet kan bero på t ex dålig självkänsla! Men jag tycker inte de kan låta det gå ut över andra. T ex håller hon också på med massvis av killar som hon inte ens gillar och snackar skit om de sen och säger att det är så synd om henne för att de gillar henne... Tycker att det är att gå för långt. Men jag kanske är hård?


   
SvaraCitera

Flurr:
Jo jag vet att mycket falskhet kan bero på t ex dålig självkänsla! Men jag tycker inte de kan låta det gå ut över andra. T ex håller hon också på med massvis av killar som hon inte ens gillar och snackar skit om de sen och säger att det är så synd om henne för att de gillar henne... Tycker att det är att gå för långt. Men jag kanske är hård?

vrf känner du behov av att uppfostra henne? Har hon inga föräldrar? tror bara du måste lära dig att inte engagera dig så väldigt i folk du inte ens känner


   
SvaraCitera
Flurr
Ämnesstartare

Spelat med henne i fem år typ så man skulle kunna säga att jag "känner" henne... Iaf den bild av henne hon vill att jag ska se... Och lite mer eftersom många av mina vänner råkat vara hennes offer... 


   
SvaraCitera

Flurr:
Spelat med henne i fem år typ så man skulle kunna säga att jag "känner" henne... Iaf den bild av henne hon vill att jag ska se... Och lite mer eftersom många av mina vänner råkat vara hennes offer... 

har gått i samma klass som folk 6 år, vi känner inte varandra ändå. är skitlätt att ha oliak personligheter offentligt och privat


   
SvaraCitera
Flurr
Ämnesstartare

Jo det är sant! Men hon behöver inte låtsas att hon gillar alla heller när hon ska snacka skit?


   
SvaraCitera

Skit i det o ha kul med musiken och de andra istället! 


   
SvaraCitera
Flurr
Ämnesstartare

Men klara inte av å va med de andra när de är med henne.:. Har typ börjat isolera mig från folket och tappa kontakten med vissa :/


   
SvaraCitera