Aviseringar
Rensa alla

Falska vänner?


Ämnesstartare

Hej. Vi har varit 4 personer i min klass som har hållit ihop i ett år nu. Jag och min bästavän lärde känna två andra som varit bästavänner och det har funkat bra då vi lärde känna varandra och kommit väldigt nära varandra. Vi kallar oss bästavänner då vi nu vet i princip allt om varandra, men det känns inte som att dom två vill släppa in mig och min vän jag jämnt längst. Dom är tillsammans utan oss, och så fort jag frågar om dom vill va själva med mig kommer frågan ”vill någon annan vara med?” Det är alltid varandra dom frågar om att följa med och de sitter alltid brevid varandra i klassrummet och viskar och sen när man frågar så ”var det inget”. Det är också alltid den ena av dom som är ganska klängig på den andra och drar iväg med den och så. Hon låter nästan aldrig mig vara själv med den andra osv. Det är som att hon tror att vi tänker stjäla hennes bästavän men vi alla är liksom bästavänner? Det är sjukt komplicerat och jag tvivlar starkt på om vi ens är bästavänner.. vad tror ni?


   
Citera

jag tror att ni inte är bästa vänner


   
SvaraCitera

Ni är långt ifrån bästa vänner.


   
SvaraCitera

Jag hatar nåra i min skola och jag går på gymnasiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pokemongo1:
Jag hatar nåra i min skola och jag går på gymnasiet

Intressant


   
SvaraCitera

Förra året mådde jag dåligt på lärarena och nu mår jag lika dant så nu mår jag jätte dåligt på en elev jag inte kan lita på han är skum

Späckhuggaren:

Intressant


   
SvaraCitera