Aviseringar
Rensa alla

FALSKA VÄNNER...?? HJÄLP!!!


Bullet
Ämnesstartare

För 4 månader sen var jag i en deprission, jag mådde SKIT! Sen bråkade jag med en kille i min klass, han är en riktig jävel! Han blev skitsur över att jag inte följde med honom till ÖB och kopierade mina biologi papper till honom (hann inte eftersom jag hade bråttom efter skolan), sen blev det till en ännu större grej. Jag mådde skitdåligt och började skära mig själv för första gången i mitt liv. Jag kunde inte äta bara för att jag mådde så dåligt! Sen veckan efter ville han bli sams och jag sa, visst.. men inte så nära som förut för du har sårat mig för mkt (inte första gången vi bråkar)... Sen blev hela min klass emot mig och mina 2 "närmsta vänner" blev också det. Det fula är att de visste hur dåligt jag mådde och en av de var hemma hos mig och tröstade mig dagen innan. Alla var emot mig och hon berättade saker jag sa till henne dagen innan, t.ex att jag skärde mig... Nu har jag bytt skola och det har gått 1 vecka och idag fick jag ett brev + godis och de skriver att de ber om ursäkt och att de saknar mig osv...

Vad ska jag göra?? Fattar ju själv att de är falska som försvinner i regn och kommer tillbaka när det är soligt igen, men vad tycker ni att jag ska göra.... (det är andra gången de lämnar mig och sen kommer tillbaka helt utan anledning)


   
Citera

Försök hitta nya vänner. Hur svårt det än är så kommer det bli bättre så


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

OF 5:

Försök hitta nya vänner. Hur svårt det än är så kommer det bli bättre så

Ska jag ignorera de helt eller ska jag snacka med dem om det...??


   
SvaraCitera

Fy


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Res nullius:

Fy

OMG!!! JAG ÄLSKAR AVRIL OCH HAR GJORT DET SEN DENNA LÅT KOM UT, du e fan coooool!!!! 😀 hahahah!


   
SvaraCitera

Bullet:

Ska jag ignorera de helt eller ska jag snacka med dem om det...??

Du kan alltid försöka med det till en början. men som sagt försök hitta andra att umgås med om det inte funkar


   
SvaraCitera

Bullet:

OMG!!! JAG ÄLSKAR AVRIL OCH HAR GJORT DET SEN DENNA LÅT KOM UT, du e fan coooool!!!! 😀 hahahah!

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

OF 5:

Du kan alltid försöka med det till en början. men som sagt försök hitta andra att umgås med om det inte funkar

Jag har gott om vänner, vet bara inte vad jag ska göra nu... Dehär var jag rätt "nära" med (trodde ju jag) så de betydde för mig.......


   
SvaraCitera

sluta bry dig om de falska och få dig själv att inse att det är dom som förlorar något, inte du.

och ge fan i att skära dig själv.


   
SvaraCitera

ja jag skulle accepterat deras förlåtelse

om de först drack en flaska tabasco spydde upp det o drack det igen

livet e för krångligt för o ha dåliga vänner =)


   
SvaraCitera

Bullet:

an blev skitsur över att jag inte följde med honom till ÖB

Bullet:

Jag mådde skitdåligt och började skära mig själv för första gången i mitt liv.

Tänker över din livssituation..


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Grief:

sluta bry dig om de falska och få dig själv att inse att det är dom som förlorar något, inte du.

och ge fan i att skära dig själv.

Tack kära du.. Jo det var nog sista gången för min del 🙂

Angelize:

ja jag skulle accepterat deras förlåtelse

om de först drack en flaska tabasco spydde upp det o drack det igen

livet e för krångligt för o ha dåliga vänner =)

Hahah! jo, men jag menar... borde inte jag bara snacka med dem om saken? Vill liksom veta vad jag har gjort för de har gått runt och sagt till hela skolan att jag e falsk typ... (en killkompis till mig sa det)

Zeppelin:

Tänker över din livssituation..

Men haha, du är ju allt lustig!


   
SvaraCitera

vad ska du ha dem till om det beter dig så ?


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

mattissh1995:

vad ska du ha dem till om det beter dig så ?

Så sant så :/ Men jag tänker mycket på dem eftersom de betydde för mig (vi var rätt "nära", trodde jag)


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska ignorera dom. Tycker inte att du ska ge dom ännu en chans.


   
SvaraCitera