Aviseringar
Rensa alla

FALSKA VÄNNER...?? HJÄLP!!!


Bullet:

Jo det var nog sista gången för min del

NOG!? det VAR den sista gången!


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

SNELL:

Jag tycker att du ska ignorera dom. Tycker inte att du ska ge dom ännu en chans.

Tycker du inte att jag ska skriva om hur fult gjort det var av dem?? Och sen fråga vad jag ens gjorde?! För det står på brevet att jag har gjort nåt som va fel men att de överreagerade?!?! :S

Jag e så himla nyfiken på vad jag har gjort för jag har sagt allt i detalj till mina närmsta och de tycker inte att jag har gjort nåt fel, sen så har de gått runt och sagt till alla i skolan att jag e falsk (en killkompis till mig sa det), men de sa aldrig vad jag hade gjort till honom heller....

Är väldigt nyfiken på det!


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Stereotyp:

NOG!? det VAR den sista gången!

Okej, det var sista gången! Du är väldigt gullig som bryr dig om mig! [love]


   
SvaraCitera

Bullet:

Okej, det var sista gången!

bra! [bigcheers]
Sen angående problemen med dina "vänner" fråga va du gjort fel bara?
Annars är det alltid roligt o träffa nya människor och skaffa nya vänner. [smile]


   
SvaraCitera

skär dig inte, efter egna erfarenheter kan ja säga att ärren finns kvar för alltid o kommer bara göra dig ledsen [no-no]


   
SvaraCitera

Ta vara på de vänner du har nu, alla vet att just högstadievännerna är de som ligger än närmast om hjärtat, hela livet!


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Stereotyp:

bra!
Sen angående problemen med dina "vänner" fråga va du gjort fel bara?
Annars är det alltid roligt o träffa nya människor och skaffa nya vänner.

Men hur ska jag skriva det? lite stelt å ba "vad har jag gjort?" 😛
Joo, verkligen! Men det är jättestelt i min nya klass just nu då alla har känt varandra i ett år... Har gått där i en vecka 😛

mattissh1995:

skär dig inte, efter egna erfarenheter kan ja säga att ärren finns kvar för alltid o kommer bara göra dig ledsen

Jo, vet att det kan bli så... Har en kompis som har kvar ärren och kan därför inte ha t-shirts osv... Jag hade tur för jag har inga ärr alls, man ser bara pyttelite under en stark lampa. Men inget som syns...

Har du skärt dig? :O Med tanke på att du skrev

mattissh1995:

efter egna erfarenheter kan ja säga att ärren finns kvar för alltid


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Budolicious:

Ta vara på de vänner du har nu, alla vet att just högstadievännerna är de som ligger än närmast om hjärtat, hela livet!

Mina högstadievänner har jag typ ingen kontakt med :/ De jag har bäst kontakt med är nog vännerna från sporten 😛


   
SvaraCitera

Bullet:

"vad har jag gjort?"

Jo är väl så du får göra. De påstår ju att du gjort något fel.

Bara o skriva typ, "Tycker det är konstigt att att ni säger jag har gjort någonting fel, när ni tillsammans har sagt massa skit om mig. Så ni kunde ju åtminstone berätta VAD jag gjort för fel?"

Väldigt fegt av alla att gå på en tjej.

Har ju inte jätte mycket inblick hur det är i den klassen eller hur din relation är med dem osv, men om detta har hänt förut verkar det ju konstigt.

förlåt om jag är ganska dålig på att uttrycka mig i text [sad], är bättre på att prata.


   
SvaraCitera

Bullet:

Tycker du inte att jag ska skriva om hur fult gjort det var av dem?? Och sen fråga vad jag ens gjorde?!

Jo, absolut! Gör det och försök sen glömma dom. Ge dom INTE en till chans.


   
SvaraCitera

Bullet:

Mina högstadievänner har jag typ ingen kontakt med :/ De jag har bäst kontakt med är nog vännerna från sporten 😛

Oj, förlåt. Tog för givet att det var högstadiet du gick i :s


   
SvaraCitera

Bullet:

Har du skärt dig? :O Med tanke på att du skrev

skar mig för två år sedan o folk undrar fortfarande vad jag har gjort på armarna/axlarna/benen/halsen ... tro mig man pallar inte höra det hela tiden [chocked]


   
SvaraCitera

Umgås inte med falska vänner. Problem solved


   
SvaraCitera