Aviseringar
Rensa alla

Falskleg


Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

han har ju kollat vid det tillfället?

ja men det var ju första och då hade jag redan varit där fem sex gånger


   
SvaraCitera

det är väl att klassa urkundsförfalskning. eller [confused]

i vilket fall är det korkat.

vad gäller dem så kan de bli av med utskänkningstillståndet beroende på hur nitiska dem är på kommunen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

som tog in dig trots falskleg? tror inte d händer så mkt..

som tog in mig utan att ns lägga fem sex gånger, det är det jag syftar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

i vilket fall är det korkat.

vad gäller dem så kan de bli av med utskänkningstillståndet beroende på hur nitiska dem är på kommunen.

som sagt, jag veeet att det är jävligt korkat och att konsekvnserna kan bli stora. men är man ung och dum så är man[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsajag:

det är ju jag på passet, har bara ändrat en siffra i födelsedatumet

du är fortfarande inte den du utger dig för om du ändrar din persondata

hejsajag:

ja men det var ju första och då hade jag redan varit där fem sex gånger

lika bra att du klantade dig och lägger av, men egentligen förtjänar du ju att åka fast


   
SvaraCitera

hejsajag:

men det är ju fortfarande deras ansvar att överhuvudtaget bry sig om att ta legetimation vilket dom aldrig gjort, varken i baren eller inträde

Jo, de är klart. Men de som mediakatt sa: Du kan bli åklagad för urkundsförfalskning.


   
SvaraCitera

hejsajag:

jag bryr mig inte om riskerna för mig, för jag ska inte använda det mer så det är ingen fara

Lulz. Att förändra informationen på ett pass är ett brott oavsett om man försöker legitimera sig med det eller inte.


   
SvaraCitera

hejsajag:

som tog in mig utan att ns lägga fem sex gånger, det är det jag syftar på

juste, asså något borde ju hända! du kan ju alltid anmla anonymt lr något, men antar att du inte har så mycket emot att få komma in utan leg iofs[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Jo, de är klart. Men de som mediakatt sa: Du kan bli åklagad för urkundsförfalskning.

nah, kunde blitt, nu tänker jag inte använda det mer [cute]


   
SvaraCitera

i teorin kan du ju få ett par år på kåken för urkundsförfalskning men det är tveksamt plus att du ju får straffrabatt när du är minderårig (naturally :p)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

juste, asså något borde ju hända! du kan ju alltid anmla anonymt lr något, men antar att du inte har så mycket emot att få komma in utan leg iofs

självklart inte, men det verkar som om alla här missförstår och tror att jag blivit påkommen vilket jag INTE HAR, undrar bara av ren nyfikenhet


   
SvaraCitera

hejsajag:

vet, 5000 i böter och uppskjutet lämp kan man få FETT DUMT, meeeeeeeen är det inte deras ansvar överhuvud taget då dom inte leggat mig?

Gå inte dit igen så är det väl chill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

lika bra att du klantade dig och lägger av, men egentligen förtjänar du ju att åka fast

har ju inte ens klantat mig för det första


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Gå inte dit igen så är det väl chill

ja, jag är inte ens orolig, som jag skrivit vilket alla verkar missa så undrar jag av ren nyfikenhet


   
SvaraCitera

Nu har du busat lite. Stoppa tillbaka passet i mamis handväska nu!


   
SvaraCitera