Aviseringar
Rensa alla

Fan alltså, jag är typ beroende [shake]


Ämnesstartare

Min kille är borta i ett dygn och sen ska han ut med sitt gamla killgäng och festa imorgon.. och vad gör jag? jag sitter här och mår dåligt och känner mig ensam och jättesvartsjuk. och allt det gör i sin tur att jag känner mig ännu sämre för att jag inte kan ha lite kul själv och må bra undertiden som han gör de där grejerna.. och så mår man sämre och sämre och sämre. och ingen kompis kan träffa mig..

vad gör man? säg itne att jag ska ta mig i kragen för det har jag försökt massa gånger men det går ju inte :/


   
Citera

Gör slut, förhållanden är för missbrukartyper, folk med ett omättligt ego.

I stand alone.


   
SvaraCitera
Åtta

Du är tjej. Det verkar sitta i era gener att bete er som fullständiga mongon så fort ni hamnar i en relation.

Jag har visserligen inte upplevt det med min nuvarande flickvän ännu, men det kommer förr eller senare - det är jag säker på. [no-no]


   
SvaraCitera

svårt det där 🙁 Har ingen bra lösning[sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Du är tjej. Det verkar sitta i era gener att bete er som fullständiga mongon så fort ni hamnar i en relation.

Bli datornörd så kommer du glömma din kille inom kort [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Gör slut,

nej. det måste finnas nån annan lösning..


   
SvaraCitera

Åtta:

Du är tjej. Det verkar sitta i era gener att bete er som fullständiga mongon så fort ni hamnar i en relation.

Jag har visserligen inte upplevt det med min nuvarande flickvän ännu, men det kommer förr eller senare - det är jag säker på. [no-no]

Möjligtvis så fort hon läser detta? ^^


   
SvaraCitera
Åtta

passaro:

Möjligtvis så fort hon läser detta? ^^

Vi får hoppas att hon inte gör det. [blush]


   
SvaraCitera
KSENIA

SOVA[zzz]


   
SvaraCitera

Du väntar en dag... sen är han hemma och allt är som vanligt igen!
Varför så fjantig? Varför så ego?
Gör nått själv, istället för att sitta och tycka synd om sig själv.


   
SvaraCitera

värdesätt dig själv lite, livet hänger inte på honom


   
SvaraCitera

Sysselsätt dig. Tetris är löjligt beroendeframkallande.


   
SvaraCitera

Åtta:

Vi får hoppas att hon inte gör det. [blush]

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underåll dig och var glad för att han har vänner, I guess. Gå och simma eller spela något datorspel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chips:

Underåll dig och var glad för att han har vänner, I guess

jo, det är det jag vill.. har svårt för det bara.. jag vill men jag lyckas inte liksom..t yp. låter helt sjukt


   
SvaraCitera