Aviseringar
Rensa alla

fan också


Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

känns som allting tar emot just nu. Men ändå inte.
Känner mig vilsen liksom, vill inte vara och kan inte acceptera den som jag är samtidigt som jag int vet vem jag är [cry]
Känns som att jag går miste om så mycket just nu, att jag vill så mycket mer än vad jag någonsin kommer kunna klara pgr av den som jag är.
ska gråta mig egenom natten nu och vara död på sommarjobbet imorrn [y]

Kan man bli den som man vill vara? Hoppades på att sommarlovet kanske skulle kunna ändra på mig men hittills känns det bara värre.
vrf ska allt vara så svårt [cry]


   
Citera

Rosa:

vrf ska allt vara så svårt [cry]

Life, that´s the way it is aha


   
SvaraCitera

Rosa:

Hoppades på att sommarlovet kanske skulle kunna ändra på mig men hittills känns det bara värre.

Ett sommarlov ändrar ingenting, det är det du själv som gör.


   
SvaraCitera

Självförvållat.


   
SvaraCitera

Jag känner igen det där. Man kan känna så p.g.a. tidigare hemska upplevelser - men det behöver inte vara så. Det jag kan föredra är att prata med någon som är professionell inom det området - t.ex. en psykolog.


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa
Ämnesstartare

Captivestraw:

Jag känner igen det där. Man kan känna så p.g.a. tidigare hemska upplevelser - men det behöver inte vara så. Det jag kan föredra är att prata med någon som är professionell inom det området - t.ex. en psykolog.

usch har ingen lust att ta kontakt med en psykolog :/ behövs det verkligen? Med tanke på att jag är så blyg osv då känns det bara som att de skulle bli sämre [n]


   
SvaraCitera

Rosa:

usch har ingen lust att ta kontakt med en psykolog :/ behövs det verkligen? Med tanke på att jag är så blyg osv då känns det bara som att de skulle bli sämre

Det beror på. Jag vet inte vad som orsakar att du tänker i de banorna - och jag tror säkerligen att du inte vill säga det här. Nej, det behövs inte. Har du inte någon näraära vän eller så som du kan prata med?


   
SvaraCitera