Aviseringar
Rensa alla

Fan också, idag skolkar jag...


Ämnesstartare

Har varit så jävla duktig den här terminen. Max skolkat typ 5 lektioner. Hela 2an skolkade jag som fan, vilket sög rätt så hårt.

Och nu kommer första dagen på terminen då jag skiter i hela dagen. Kommer jag falla tillbaka i mina gamla mönster nu? [sad]

Ska gå och lägga mig igen, sova.


   
Citera
Ämnesstartare

Ähh, är det första dagen är det ingen fara. Skolka mera.


   
SvaraCitera

Protip: skolka är genvägen till bra betyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alldri fattat varför man ska gå ste skolan när man kan skolka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Alldri fattat varför man ska gå ste skolan när man kan skolka...

För att få studiemedel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

För att få studiemedel.

Det får man ändå, för lärarna bryr sig inte, de sätter ändå närvaro för de orkar inte ändra att man är borta. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å om de är seriösa lärare som orkar ändra så kan man hota deom med att säga att man kommer säga att man skolkar för att dem sexuellt antastar än..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Det får man ändå, för lärarna bryr sig inte, de sätter ändå närvaro för de orkar inte ändra att man är borta. [y]

Inte mina lärare. De rapporterar till CSN så fort närvaron ligger under 80%.

svartarosen:

Å om de är seriösa lärare som orkar ändra så kan man hota deom med att säga att man kommer säga att man skolkar för att dem sexuellt antastar än..

Hahahaha, kanske värt att testa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

ommer jag falla tillbaka i mina gamla mönster nu?

om man går i trean och redan pajjat en årskurs så får man göra valet att skolka och bli en av alla vänner som stannar kvar i staden,bor hemma tills den är 25,jobbar på ica hela livet etc etc. vill du bli polis så ska du pallra dig till skolan och satsa högre,jag ville ialf inte bli en av alla där hemma som jobbar på städfirmor nu etc eller inte ens har nåt jobb.Börja fundera på vad som är viktigt,framtiden eller bara en jobbig morron.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Ska gå och lägga mig igen, sova.

nej! först ska du berätta om vi ska vara i din lokal på UMträffen och sen ska du gå till skolan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera