Aviseringar
Rensa alla

Fan rikemansungar


Ämnesstartare

Är de bara min skola som har två centrum? Ett kill centrum ett tjej centrum asså en tjej och en kille i centrum. 

Jag är killen i centrum, alla killar alla tjejer och alla beslut som fattas går och kretsar runt mig och den tjejen. Hon gillar mig tjejen asså, men jag gillar inte henne då hon är mer den fina stilen och jag är mer badboy. 

Är 14år gammal för er som undrar. Det finns även gäng i centrumen mobbarna de mobbade badboysen och rikamansungarna, man tillhör ett gäng själv badboysen. badboysen är asså de som är små kriminella asså baxar, målar kör bil moppe m.m 

för en vecka sen när gänget va ute och målade så kommer rikemansungarna och börjar jidra med oss om att det förstör miljön en av de tog en burk och slängde iväg då blev de ju bråk som centrum snubben är de mitt jobb att styra upp skiten men pallade inte själv satte jag mig på en bänk och kollade på självklart vinner ju badboysen rätt enkelt. 

Nästa dag i skolan har då tjejen i centrum fått reda på de då. Och de Ee jag som ska stå tillsvarvs för rektor polis föräldrar massa jävlar.

Va fan ska jag göra? När rikemans anusen står framför mig och skriker på de bakom mig att de ska ta med luftgevär och skuta de medans mina killar skriker att de tar med pistol och jag vet ju att de har pistoler och skit någon som har något tipps på hur jag ska lungna skiten?? Då tjejen inte vill hjälpa till då "jag har ställt till det" 


   
Citera

neSyKEh.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wtf...


   
SvaraCitera

Va?


   
SvaraCitera
Kudhos

Det blir bättre sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar nada 


   
SvaraCitera
lok501

Troll kid coming straight from the school for kids with special needs


   
SvaraCitera

Du är gangstern , då fram till rikemans snubbarna och hota dom mer . Så blir dom så pass rädda så dom inte vågar göra nånting .


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå hem, mamma har lagat makaroner och korv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som handlingen i en ungdomsroman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ezztrakt

för en vecka sen när gänget va ute och målade så kommer rikemansungarna och börjar jidra med oss om att det förstör miljön en av de tog en burk och slängde iväg

De har ju rätt, ni gör något som är fel. Dom säger till er. Fan ta "badboys" skitungarna menar du nog???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herkuled:
Låter som handlingen i en ungdomsroman.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se till att  dina boys har ihjäl en av dom så kommer dom aldrig mer jävlas 


   
SvaraCitera