Aviseringar
Rensa alla

Fan [sad]


Ämnesstartare

isola:

du är inte bekant med att könssjukdomar smittar även oralt?

Jodå. Menar bara, hur jävla trevligt kan det vara att suga på gummi liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

då. Menar bara, hur jävla trevligt kan det vara att suga på gummi liksom?

Smakar ju gott om det är en god smak, och vem gillade inte att tugga på gummileksaker som barn? Och hundar, se bara på vad de tuggar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Smakar ju gott om det är en god smak, och vem gillade inte att tugga på gummileksaker som barn? Och hundar, se bara på vad de tuggar på.

Som barn åt man snor också så det är inte ett giltligt argument och hundar äter bajs så det är inte heller ett giltligt argument. Vad jag har märkt av är det väldigt få tjejer som gillar att suga med kondom på. Visst, det kanske finns en pytteliten risk att du kan bli smittad om nu någon av parterna bär på en sjukdom, men det finns också en risk att du kan bli påkörd av en bil när du lämnar huset, men inte stannar du inomhus 24/7 för det. Orka gå omkring och oroa sig hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Som barn åt man snor också s

sådana barn förtjänar smisk

clickclack:

Vad jag har märkt av är det väldigt få tjejer som gillar att suga med kondom på. V

handlar nog mest om att de inte tror att killen vill/gillar det. för dem är det mycket trevligare att suga med kondom på, såvida de inte är allergiska mot just den sorten eller ogillar den smaken.

clickclack:

men det finns också en risk att du kan bli påkörd av en bil när du lämnar huset, men inte stannar du inomhus 24/7 för det.

det korrekta exemplet hade varit:
inte fan ställer du dig stilla på vägen för det/inte fan låter du bli att se dig för när du går över vägen för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

för dem är det mycket trevligare att suga med kondom på, såvida de inte är allergiska mot just den sorten eller ogillar den smaken.

Och du talar för alla tjejer i hela världen då eller?

isola:

inte fan ställer du dig stilla på vägen för det/inte fan låter du bli att se dig för när du går över vägen för det.

Man kan bli överkörd även om man ser sig för, precis som man kan bli smittad fast man använder kondom.


   
SvaraCitera

mopsen:

Såvida det inte är oskulder vi talar om, så har jag löst det förut.

Förstod inte vad du pratade om först, men sen kom jag på att det kunde ha något med STI och dylikt att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stora händer du måste ha[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Och du talar för alla tjejer i hela världen då eller?

har inte pratat med alla tjejer i världen, men merparten känner nog så. testa själv.

clickclack:

Man kan bli överkörd även om man ser sig för, precis som man kan bli smittad fast man använder kondom.

varför ska man då markant öka på dessa risker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har inte pratat med alla tjejer i världen, men merparten känner nog så. testa själv.

Eller så föredrar de det på naturligt sätt.

isola:

varför ska man då markant öka på dessa risker?

Jag pratade inte om att man ska göra varken det ena eller det andra. Jag uppmanar ingen att gå ut i gatan utan att se sig för och jag tycker det är upp till var och en om de vill använda kondom eller inte. Jag bara anmärkte på att det är väldigt ovanligt att suga med kondom på, that's all.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Eller så föredrar de det på naturligt sätt.

Känslan var det vi pratade om. Det är inte kul att bli nedkladdad och suga på någonting som man kanske inte heller tycker smakar gott.

clickclack:

Jag bara anmärkte på att det är väldigt ovanligt att suga med kondom på, that's all.

fast bland ansvarsfulla människor som inte vill bli smittade är det inte det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Känslan var det vi pratade om. Det är inte kul att bli nedkladdad och suga på någonting som man kanske inte heller tycker smakar gott.

Åter igen. Sluta försöka tala för alla tjejer när det bara är din personliga preferens.

isola:

fast bland ansvarsfulla människor som inte vill bli smittade är det inte det

Whatever floats your boat.

Orkar inte diskutera detta mer nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Åter igen. Sluta försöka tala för alla tjejer när det bara är din personliga preferens.

Sluta tro att allt är som i porrens värld.


   
SvaraCitera

clickclack:

Eller så föredrar de det på naturligt sätt.

clickclack:

Åter igen. Sluta försöka tala för alla tjejer när det bara är din personliga preferens.

*gasp*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sluta tro att allt är som i porrens värld.

Det gör jag inte, men jag försöker heller inte inbilla folk att exakt alla fungerar likadant som mig själv och gillar och ogillar exakt samma saker som mig själv, vilket du verkar göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Det gör jag inte, men jag försöker heller inte inbilla folk att exakt alla fungerar likadant som mig själv och gillar och ogillar exakt samma saker som mig själv, vilket du verkar göra.

Det gjorde jag inte heller. [crazy]


   
SvaraCitera