Aviseringar
Rensa alla

fan, sitter fast i stockholm city


Ämnesstartare

honolulu:

partyyyyyyyyyyy??

jaaa allt mitt baggage då ? det var fan jobbigt att ta med sig det in på krogen igår, pallar inte göra det igen 😛 så måste man ha lite uppsikt över skiten


   
SvaraCitera

sexmeister:

nä jag är kvar på fucking buss terminalen jag... sitter å har tråkigt framför Sidewalk Express datorn

men usch, fick du ej tag på flyg???

hade jag vetat vem du var+ min badmadrass hade varit hel hade du kunnat sova på mitt golv, men känns för läskigt nu...[shake]


   
SvaraCitera

gå på 1 nattbio kanske??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

gå på 1 nattbio kanske??

jag hittade flyg å var skitglad efter jag köpt biljett, därför skrev jag flygplan<3 sen när jag drar dit så märker jag att jag köpte en flygbiljett som åker den 18 september och inte inatt 😛 så hård ångest så åkte tillbaka hit gick till swebus å köpte nattbussen taack ändå för din nästan gästfrihet 😛


   
SvaraCitera

sexmeister:

en när jag drar dit så märker jag att jag köpte en flygbiljett som åker den 18 september och inte inatt 😛

NEEEJ hatar ångesten man får!! (har dock iofs endast hänt mig då mina föräldrar bokat+ betalat fel) kunde du få pengarna tillbaks???

sexmeister:

gick till swebus å köpte nattbussen

[y]


   
SvaraCitera

sexmeister:

jag köpte en flygbiljett som åker den 18 september och inte inatt 😛

Det var då jävla klantigt. 5 september och 18e, inte ens nära att göra misstag ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kunde du få pengarna tillbaks???

vet inte, får ringa imorn å kolla upp det... båda min mobiler är ju döda så det är sjuuukt surt... även glömt laddare i paradiset, glömde lite saker med flit så jag är tvungen att åka tillbaka ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det var då jävla klantigt. 5 september och 18e, inte ens nära att göra misstag ju.

ja lite klantigt kanske.. jag bara googla stockholm till göteborg, kom in på sas hemsida.. såg ett flyg, klickade å köpte 😛 kanske ska vara lite noggrannare nästa gång ja, även ifall jag rest en del så brukar det faktiskt funka så men inte denna gång );


   
SvaraCitera

sexmeister:

glömde lite saker med flit så jag är tvungen att åka tillbaka ;D

tkr det var 1 dålig strategi!!! åka tillbaks kan man ändå göra![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tkr det var 1 dålig strategi!!! åka tillbaks kan man ändå göra!

ja kanske inte det smartaste men får tänka på det till nästa gång ): duuu kom hit nu å gör mig sällskap, jag är redigt hungrig å du får visa mig vägen till maten å bli den första som träffar mig (jag har rosa resväska å är snygg) ett riktigt kap jag 😀 hahaha nämen seriöst 😛


   
SvaraCitera

sexmeister:

duuu kom hit nu å gör mig sällskap, jag är redigt hungrig å du får visa mig vägen till maten å bli den första som träffar mig (jag har rosa resväska å är snygg) ett riktigt kap jag 😀 hahaha nämen seriöst 😛

hade faktiskt varit rätt coolt, men är rätt slö, ofixad (=halvdräggig) och har skola imorgon...[crazy] när åker din buss?


   
SvaraCitera

Om du inte var så okänd hade du fått komma hit. Men nu fåru inte det! tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

när åker din buss?

vi hinner käka lite ...
den åker 23 typ kom hit nu fan 😛 det är lugnt du behöver inte fixa dei


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Om du inte var så okänd hade du fått komma hit. Men nu fåru inte det! tror jag

Väldigt lockandeinjagande konstigt :/ ta dock inte för givet att jag vill däcka i eran villa, jag har sprit jag som är värd mycket för mig som bartender <3 ahhhhhhhh jag är både hungrig å trött så jag vet inte vad det är med mig sorry );


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera