Aviseringar
Rensa alla

fan ska man bli 20 för?


Ämnesstartare

Blir snart 22 och känns som om jag missat jävligt mycket, det är nog mer plågsamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Systemet annars är det ingen skillnad.


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

edan handlar det om att jag mentalt inte känner mig redo för att bli 20

Men ha inte så himla höga förväntningar då hallå? Vem kräver dig på det egentligen?
Att va 20 bast e fan ingenting, okej, kan gå till systemet och köpa där. Vissa uteställe kan man komma in på där man höjt åldersgränsen och vissa resor osv wow, man får åka med på kryssningar om helgerna när man är 21-22? Alltså vad ser du fram emot? Vad förväntar du dig med att bli 20? Det är ju bara en siffra någonting mitt i mellan. När man är över 26 så räknas man inte längre som "ungdom" o då har man 6 år kvar fram tills dess. KOm igen! Att kunna ta "ansvar" är inte det lite skönt?

Jag känner mig inte som 23 för jag tror att jag hela tiden är 21 forfarande[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan ska man bli 21 för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt o va gammal...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snart är vi gamla [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

snart är vi gamla

har du också tänkt detta
du ser en grupp med människor, typ din klass ir grupp
och så tänker du dig 40-50 år framåt
visualiserar

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

har du också tänkt detta
du ser en grupp med människor, typ din klass ir grupp
och så tänker du dig 40-50 år framåt
visualiserar

?

ja [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

ja [smile]

Precis. helt värdelöst.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

har haft lite kris att jag blir 20 i mars sedan juli månad. verkar ju suga balle =S

Libertad:

du kanske ska låta bli med det då

Roslagsvatten AB:

är nykterist sedan mitten av juni

Bra! [bigsmile] Samma här!

Roslagsvatten AB:

känns som att jag måste bli vuxen lixom, beter mig som en omogen P15 här [shake]

Beter mig som P10, viktigaste för mig är att jag är mig själv, skaffar mig ett liv och gör rätt i livet så jag kan dö glad [smile].Oavsett om du är Buddha, Jesus, Mohammed så dör alla så småningom.

Roslagsvatten AB:

det är ju ganska lätt, har akademiskt inte haft så jättesvårt. däremot är det mer att jag som person inte känns redo att bli 20.

lol, ingen känner sig 20 år bara för att du är 20, du kommer känna dig 20 när du är 30.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Beter mig som P10,

bajs bajs bajs bajs bajs bajs, du gillar bajs?!! [smile]

Bajwa:

lol, ingen känner sig 20 år bara för att du är 20, du kommer känna dig 20 när du är 30.

men måste typ bli civiligenjör eller nått. göra nått av livet känns det som. kunna laga mat osv [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

bajs bajs bajs bajs bajs bajs, du gillar bajs?!! [smile]

Nirvana[smile]!

Roslagsvatten AB:

men måste typ bli civiligenjör eller nått. göra nått av livet känns det som. kunna laga mat osv [n]

Jag ska bli sjuksköterska eftersom man får jobb, så länge jag får lön och gör rätt livet så kommer jag att kämpa för att hitta Nirvana! Förr eller senare inser du att: Som du sår måste du skörda [wink]

Prova yoga (jag rekommenderar Kundalini yoga), prova någonting.


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

är nykterist sedan mitten av juni

då kan du köpa ut åt folk och känna dig cool istället![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Bra! [bigsmile] Samma här!

Jag menade att han skulle låta bli att fylla 20, vet ej varför du citerat mig här.


   
SvaraCitera