Aviseringar
Rensa alla

Fan va ensam man e.. och ful också...


Ämnesstartare

Tja.

Hur... alltså, jag satt i bussen idag på bakom mig då så hör jag två tjejer prata så här.

"Hjälp alltså! jag är bara 170 lång och fyfan vad liten jag är alltså, och jag ska absolut inte ha en kille som är under 170."

och dem hållde på så ett bra JÄVLA tag, och alla mina "kompisar" har flickvänner, medans jag är helt JÄVLA singel och oskuld, är ju för FAN 20 alltså. Är det något fel med att jag är 160 lång bara? och muskulös? och jobbar som mekaniker i kiruna?

SÅ jävla ledsen alltså.. ursäkta men... är så jävla arg på att höra och se alla vara så jävla lyckliga med varandra och hålla på och skryta om att deras pojkvän är i den och den längden, och jag duger inte för att jag är så jävla liten, har alltid varit så... är så JÄVLA Less på det och att jag antigen ser för muskulös ut... asså...

Är så jävla ledsen.......


   
Citera
Åtta

Som en kille på 193cm: har du problem med självkänsla/relationer/whatever så är längden inte ditt problem. Att vara lång (eller åtminstone inte kort) är kanske en fördel, men det är en väldigt liten fördel i jämförelse med att vara charmig, karismatisk, rolig, trevlig eller på annat sätt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:
Som en kille på 193cm: har du problem med självkänsla/relationer/whatever så är längden inte ditt problem. Att vara lång (eller åtminstone inte kort) är kanske en fördel, men det är en väldigt liten fördel i jämförelse med att vara charmig, karismatisk, rolig, trevlig eller på annat sätt intressant.

Jag är snäll och charmig och rolig och trevlig, men det verkar inte fastna, dem reagerar på längden säger dem -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 187 och kan inte påstå att jag är någon fittmagnet direkt, det yttre är så jävla liten del av allt egentligen.


   
SvaraCitera
Åtta

Snigelnsomvarensam:

Jag är snäll och charmig och rolig och trevlig, men det verkar inte fastna, dem reagerar på längden säger dem -.-

Äsch, fokusera inte på det. Skulle du vilja vara med någon som är så ytlig att de inte vill vara med någon bara därför att hen råkar vara kort? Fortsätt att vara rolig att vara med så kommer någon förr eller senare att få upp ögonen för dig. Det kan jag nästan garantera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tydligen ska självförtroende attrahera folk. Inte överdrivet skrytande, men om en tycker att en är snygg så ska tydligen andra också tycka det.

Vet dock inte om det stämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör hårt bara och visa tjejerna vart skåpet skall stå så löser det sig! Korta människor har en tendens att spela jävligt macho till sina fördelar, tycker du skall gå samma väg! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Kör hårt bara och visa tjejerna vart skåpet skall stå så löser det sig! Korta människor har en tendens att spela jävligt macho till sina fördelar, tycker du skall gå samma väg! 

Tack så mycket, låter bra! Känns så himla tufft att tjejerna ser ner på en bara för att man är annorlunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snigelnsomvarensam: Känns så himla tufft att tjejerna ser ner på en bara för att man är annorlunda.

Spänn musklerna och var kall bara! 


   
SvaraCitera

tror att en kille som du skulle kunna rocka klackskotrenden som FAN. klackar ihop med cool inställning till livet kommer nog ge dig fitta, min vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
tror att en kille som du skulle kunna rocka klackskotrenden som FAN. klackar ihop med cool inställning till livet kommer nog ge dig fitta, min vän.

Lite fitta vore inte helt fel, men med tanke på att man är så jävla kort så verkar det lite svårt... även fast man är muskulös och trevlig och ser bra ut, så går tjejerna till de som är 180 och sånt... blir så ledsen asså.

Men dina ord värmer otroligt mycket.

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera

Snigelnsomvarensam:

Lite fitta vore inte helt fel, men med tanke på att man är så jävla kort så verkar det lite svårt... även fast man är muskulös och trevlig och ser bra ut, så går tjejerna till de som är 180 och sånt... blir så ledsen asså.

Men dina ord värmer otroligt mycket.

 

 

 

 

 

alltså. du får försöka sluta tycka synd om dig själv och göra något konstruktivt. vad har du för tillgångar? vad är bra med dig? spela ut det och tänk på att påfåglar fårmkt uppmärksamhet. så ja, skaffa coola klackar och spelaut resten av din grymma personlighet och yttre attribut så går det nog bra ska du se. 🙂


   
SvaraCitera