Aviseringar
Rensa alla

Fan va ensam man e.. och ful också...


Ämnesstartare

Tja.

Hur... alltså, jag satt i bussen idag på bakom mig då så hör jag två tjejer prata så här.

"Hjälp alltså! jag är bara 170 lång och fyfan vad liten jag är alltså, och jag ska absolut inte ha en kille som är under 170."

och dem hållde på så ett bra JÄVLA tag, och alla mina "kompisar" har flickvänner, medans jag är helt JÄVLA singel och oskuld, är ju för FAN 20 alltså. Är det något fel med att jag är 160 lång bara? och muskulös? och jobbar som mekaniker i kiruna?

SÅ jävla ledsen alltså.. ursäkta men... är så jävla arg på att höra och se alla vara så jävla lyckliga med varandra och hålla på och skryta om att deras pojkvän är i den och den längden, och jag duger inte för att jag är så jävla liten, har alltid varit så... är så JÄVLA Less på det och att jag antigen ser för muskulös ut... asså...

Är så jävla ledsen.......


   
Citera
Åtta

Som en kille på 193cm: har du problem med självkänsla/relationer/whatever så är längden inte ditt problem. Att vara lång (eller åtminstone inte kort) är kanske en fördel, men det är en väldigt liten fördel i jämförelse med att vara charmig, karismatisk, rolig, trevlig eller på annat sätt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:
Som en kille på 193cm: har du problem med självkänsla/relationer/whatever så är längden inte ditt problem. Att vara lång (eller åtminstone inte kort) är kanske en fördel, men det är en väldigt liten fördel i jämförelse med att vara charmig, karismatisk, rolig, trevlig eller på annat sätt intressant.

Jag är snäll och charmig och rolig och trevlig, men det verkar inte fastna, dem reagerar på längden säger dem -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 187 och kan inte påstå att jag är någon fittmagnet direkt, det yttre är så jävla liten del av allt egentligen.


   
SvaraCitera
Åtta

Snigelnsomvarensam:

Jag är snäll och charmig och rolig och trevlig, men det verkar inte fastna, dem reagerar på längden säger dem -.-