Aviseringar
Rensa alla

fan va keffa ni är alla umare xD


Ämnesstartare

OBS detta är en seriös tråd

sluta va så keffa ni håller ju bara på o tror massa konstiga saker om er sj och hur andra uppfattar er som är helt ologiska men ni klarar inte av att se er sj från "ett större perspektiv" ni e typ självcentrerade som f*n. asså menar hur neurotiska ni e lol....  drf tror ni att det är logiskt/rätt men d e bara kefft xD

hjälpte den här tråden blev ni mindre neurotiska nu? =)

(keff = kass, ungefär)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ja.   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

burger håller me också han sa "aa lol xD"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra att du förklarar ordet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: ja fattar inte

alla e precis som du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd om oss. LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: synd om oss.

du är typ en av dom minst keffa ändå, något av en skräll, men kanske känner dig för lite, du har säkert dina mörka hemligheter du oxo ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

alla e precis som du

nää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: nää

jo, vrf inte ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

du är typ en av dom minst keffa ändå, något av en skräll, men kanske känner dig för lite, du har säkert dina mörka hemligheter du oxo ^^

styckar ICAs kunder och lägger deras delar i svarta sopsäckar, viste du inte det!?? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: styckar ICAs kunder och lägger deras delar i svarta sopsäckar, viste du inte det!??

sålänge du gör det pga sexuella lustar eller något är det ok enligt mig <3 inte om d e pga typ paranoid elr tror att dom hånar dig o drf ska dom dö <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

jo, vrf inte ?

jag vet inte, e bara utanför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

This is my sista inlägg på ungdomar.se pga denna tråd stämmer ^________^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

sålänge du gör det pga sexuella lustar eller något är det ok enligt mig <3 inte om d e pga typ paranoid elr tror att dom hånar dig o drf ska dom dö <3

ok då är jag safe alltså. jag gillar ICA jättemkt och vill inte att deras produkter ska ta slut så snabbt, så det har med någon form av kärlek att göra! Rodnar


   
SvaraCitera