Aviseringar
Rensa alla

Fan Va Kung


Ezztrakt:

Nej de är liksom tronföljd så nae 

Jamen juste, det visste jag välRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:

Jamen juste, det visste jag välRodnar

Hehe xD 


   
SvaraCitera

Om det skulle bli en riktig skandal skulle det antagligen bli slutet för monarkin. Så nej, han kan inte riktigt göra vad han vill. 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Hahah Sure? Dagen Jimmy blir stats minister: muhahahahah se upp hitler is back 

på riktigt han ör fan den städat jävla nazze häcken som finns 

happ, de tycker inte alla som va i Almedalen o lyssna på honom, o alla andra som inte va på Almedalen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Om det skulle bli en riktig skandal skulle det antagligen bli slutet för monarkin. Så nej, han kan inte riktigt göra vad han vill. 

Hopp i å me att de ör en grundlag eller asså de är komplicerat men han kan avrätta folk hur som hälst å han behöver inte avgå 


   
SvaraCitera

Ezztrakt:

Hopp i å me att de ör en grundlag eller asså de är komplicerat men han kan avrätta folk hur som hälst å han behöver inte avgå 

walla bre de blir uppror jao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

happ, de tycker inte alla som va i Almedalen o lyssna på honom, o alla andra som inte va på Almedalen 

HaHaHa eller hur?! (; men dock tror jag Jimmy ljuger lite också 


   
SvaraCitera

Diabloo:

HaHaHa eller hur?! (; men dock tror jag Jimmy ljuger lite också 

typ som alla andra politiker som tar efter lite äldre saker som Jimmie har sagt som då va rasistisk men nu tydligen går hur bra som helst Icke! Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
jimmie ä ju den enda vettiga..

iq=-0


   
SvaraCitera

AIK FÖR HELVETE :

iq=-0

haha sa den, jävlar så frän, kul att ens IQ blir låg för att man tycker samma som jimmie på de mesta haha undra vem som ä dum här egentligen 


   
SvaraCitera