Aviseringar
Rensa alla

Fan va svårt det ska vara då!


Ämnesstartare

Varför måste sex vara så jäkla censurerat och oöppet ämne. Varför kan inte kvinnor bara erkänna att de är kåta precis som männen!

Varje gång jag ser en snygg tjej, tillsammans med nån kille eller själv - spelar ingen roll, så får jag en klump i mitt hjärta. Jag blir så ledsen för jag vet att jag aldrig kommer bli av med min oskuld om jag inte gör någon förändring i mitt liv.

Så fort jag möter någon snygg tjej som också verkar tycka att jag är snygg så blir jag så jävla stel, kommer inte på något att säga och 5 min senare blir jag förklarad som skum och blyg.

Men när kjag är med fula tjejer, så orkar jag inte bry mig om vad jag säger och vad de ska tycka om mig så jag bara är lite allmänt dissande och nästan lite nonchalanta mot dom. Och de fula tjejerna fastnar för mig.

Men blir så konstig när det handlar om någon jag blir attraherad av....

Igår när jag såg Tenacious D så blev jag så jävla ledsen när man fick se en snygg tjej, och det här var en snygg tjej på datorn, i en film!!! Om jag skulle kunnat gråta skulle jag storbölat i detta nu, men nu kan jag itne det och jag känner bara en sån otrolig tyng i mitt hjärta.

Det blir inte bättre av att alla ens polare har flickvänner som är riktigt snygga också... Jag kommer då även lite utanför när de diskuterar ställningar och allmänt om sex när vi e tillsammans....

Mår så otroligt dåligt över det här. Det kommer ofta indirekt fram till mig att tjejer (Som jag tycker är snygga) tycker jag är snygg, men ändå så går det åt helvete...

Jag vill inte bli en ensam man som sitter å runkar 10 ggr om dagen i sin ensamhet... vill ha nån...

För att skapa diskussion så frågar jag om någon känner igen sig?


   
Citera
Ämnesstartare

du måste sluta vara så jävla kräsen helt enkelt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inse att folk inte ser ut som modeller i verkligheten. Man kan inte kräva en utseendemässigt perfekt partner.


   
SvaraCitera

Eftersom att du uppenbarligen ser termen "flickvän" som synonym till "något man knullar med" så håller jag med dig, du måste göra en stor förändring av dig själv. Kanske börja med att försöka se tjejer som människor.


   
SvaraCitera

Du är alldeles för utseendefixerad! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_digital_blonde:

du måste sluta vara så jävla kräsen helt enkelt [smile]

Handlar inte om det ju, finns många snygga, men jag gör alltid bort mig med sådana...

Matilda1999:

Inse att folk inte ser ut som modeller i verkligheten. Man kan inte kräva en utseendemässigt perfekt partner.

Belrondis:

Eftersom att du uppenbarligen ser termen "flickvän" som synonym till "något man knullar med" så håller jag med dig, du måste göra en stor förändring av dig själv. Kanske börja med att försöka se tjejer som människor.

Orkar inte ta den här diskussionen igen. En flickvän utan sex är som en kompis.

Men du har rätt, jag ser inte tjejer som människor, jag ser dom som någon som har rätt att dömma om jag är ok eller inte. Jag ser dom som bättre än mig och det är väl där det skiter sig. Mitt självförtorende med snygga tjejer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Du är alldeles för utseendefixerad! [no-no]

Nej, men varför skulle jag vilja ha nån som ser ut som skit när de snygga säkert är minst lika sjysta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej
du är alldeles för kräsen och utseendefixerad
sen vill många tjejer ha en pojkvän, någon som de gillar och vill mysa med.
Tare lugnt, hitta nån tjej du tycker om så kommer sexet senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

okej
du är alldeles för kräsen och utseendefixerad
sen vill många tjejer ha en pojkvän, någon som de gillar och vill mysa med.
Tare lugnt, hitta nån tjej du tycker om så kommer sexet senare.

Nej, men varför skulle jag vilja ha nån som ser ut som skit när de snygga säkert är minst lika sjysta.

jag äör inte sexfixerad, även om det kan låta så. Jag vill ha en sjyst tjej som jag samtidigt blir attraherad av. Sexet kan komma om ett år om det skulle vara så, men just nu behöver jag nån...

Många missuppfatade tråden osm om jag är kräsen: ja lite kräsen är jag, men inte så att det borde vara ett problem, tycker skitmkt tjejer e snygga, bara att jag blir så kosntig när jag är med snygga....


   
SvaraCitera

Powerman:

Nej, men varför skulle jag vilja ha nån som ser ut som skit när de snygga säkert är minst lika sjysta.

Ja, det håller jag med om, men om de nu har liknande personlighet som de mindre snygga, varför uppför du dig annars gentemot dem då?

Tricket är att dra tjejer över samma kam, skit i deras utseende, behandla dem som det de är, på gott och ont, för om du säger att de fula tyr sig till dig så måste ju de snygga, om de nu har samma personlighet, reagera på samma sätt om du bemöter dem som de fula.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belrondis:

arför uppför du dig annars gentemot dem då?

Vet ej, blir nåt som händer i hjärnan och så blir jag bara så jävla blyg.

Men ska träna på det... Men så är jag rädd att de itne ska gilla min personlighet och så blöir det fel... För då får jag ju aldirg reda på om de gillar min personlighet utan blir dissad direkt.

Allt handlar om självförtroende tror jag... Ska ge fan i va andra tycker om mig och vara mig själv, till sist dyker väl den rätta upp...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Powerman:

Många missuppfatade tråden osm om jag är kräsen: ja lite kräsen är jag, men inte så att det borde vara ett problem, tycker skitmkt tjejer e snygga, bara att jag blir så kosntig när jag är med snygga....

ah, ja, jag förstår
du får helt enkelt försöka komma över det
jag blir också så, och väldigt väldigt många andra också
sen tycker många tjejer det är sött med blyga killar :')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

ah, ja, jag förstår
du får helt enkelt försöka komma över det
jag blir också så, och väldigt väldigt många andra också
sen tycker många tjejer det är sött med blyga killar :')

... Känner att jag börjar bli desperat, just med pressen från alla kompisar som har flickvänner/pojkvänner....

Ha ifs en 4 st snygga tjejkompisar som jag kan prata med liksom, men blir så konstigt när det är någon jag vill ha...

Tscabo:

Ja, man ska väll välja en i sin egna range? >:D

Dålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Powerman:

... Känner att jag börjar bli desperat, just med pressen från alla kompisar som har flickvänner/pojkvänner....

Ha ifs en 4 st snygga tjejkompisar som jag kan prata med liksom, men blir så konstigt när det är någon jag vill ha...

men åfan
jag har samma problem som dig, osv
det värsta är när man är med många samtidigt och de pratar om pojkvänner och sex, värsta plågan 🙂

men ja, jag vet inte, det kommer väl när det kommer
försök vara lite mer avslappnad när du träffar tjejer, de tycker nog bara det är härligare när du inte är så blyg. Du har ju inget att förlora? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Powerman:

Mitt självförtorende med snygga tjejer...

du får helt enkelt inse att vare sig tjejen är snygg eller ful så är hon lika mycket människa som du, varken mer eller mindre.

Powerman:

Nej, men varför skulle jag vilja ha nån som ser ut som skit när de snygga säkert är minst lika sjysta.

även ifall du säger att du inte är särkilt utseendefixerad så tycker jag ändå du verkar vara det. det bästa är att inte hänga upp sig på att man vill ha en attraktiv tjej eller si och så, om det klickar med någon så kommer allt naturligt.

den sorgliga sanningen är dock att då man är mest desperat efter en partner så går det som sämst.. man verkar för angelägen i tjejernas ögon och man kanske tar första bästa som man inte alls går ihop med...


   
SvaraCitera