Aviseringar
Rensa alla

Fan vad hett


Ämnesstartare

det var att slå i foten [confused]

Eller, vad tycker ni? [zzz]


   
Citera
Ämnesstartare

ja det gör ont på ett skönt sätt


   
SvaraCitera

man får ont , blir förbannad och aggressiv , och vissa tänder väl på aggressivitet [y]


   
SvaraCitera

slog du i foten i en varm spis elr


   
SvaraCitera
loita

PAAAAAAAAAAAANIK FOOOOBIII!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[love]​​[love]​​​[love][love]​​​[love]​​​[love]​​​​​[love]​​​​
[love][tard][tard][tard][tard][tard][love][love][tard][love][love][tard][tard]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[tard]​​[love]​​​[tard][tard]​​​[tard]​​​[love]​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][tard][love][love][love][tard][love][tard][love][tard][love]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[tard]​​[love]​​​[tard][love]​​​[love]​​​[tard]​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][tard][love][love][love][tard][tard][tard][love][tard][tard]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[tard]​​[love]​​​[tard][love]​​​[love]​​​[tard]​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][tard][love][love][love][tard][love][tard][love][tard][tard]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[love]​​[love]​​​[tard][love]​​​[love]​​​[tard]​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][tard][love][love][love][tard][love][tard][love][tard][love]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[tard]​​[love]​​​[tard][tard]​​​[tard]​​​[love]​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[love]​​[love]​​​[love][love]​​​[love]​​​[love]​​​​​[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[love]​​[love]​​​​[love][love]​​​[love]​​​[love]​​​​​​[love]​​​​
[love][tard][tard][tard][tard][tard][love][love][tard][love][love][tard][tard]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[tard]​​[love]​​​​[tard][tard]​​​[tard]​​​[love]​​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][tard][love][love][love][tard][love][tard][love][tard][love]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[tard]​​[love]​​​​[tard][love]​​​[love]​​​[tard]​​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][tard][love][love][love][tard][tard][tard][love][tard][tard]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[tard]​​[love]​​​​[tard][love]​​​[love]​​​[tard]​​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][tard][love][love][love][tard][love][tard][love][tard][tard]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[love]​​[love]​​​​[tard][love]​​​[love]​​​[tard]​​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][tard][love][love][love][tard][love][tard][love][tard][love]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[tard]​​[love]​​​​[tard][tard]​​​[tard]​​​[love]​​​​​​[love]​​​​
[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​[love]​​[love]​​​​[love][love]​​​[love]​​​[love]​​​​​​[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

ja det gör ont på ett skönt sätt

[y]

Creator:

man får ont , blir förbannad och aggressiv , och vissa tänder väl på aggressivitet [y]

Ja, jag brukar bli det men nu blev jag bara [cool][cool]

Slashy:

slog du i foten i en varm spis elr

lol nä, det var ett uttryck [crazy]

loita:

PAAAAAAAAAAAANIK FOOOOBIII!!!!!!!!!

Du har i så fall aldrig slagit i den på rätt sätt [sad]


   
SvaraCitera
loita

Ending Jon:

Du har i så fall aldrig slagit i den på rätt sätt

jag vågar knabbt ta på mina egna fötter, ennu mindre om nån annan skulle [cry] den kan ramla av [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

jag vågar knabbt ta på mina egna fötter, ennu mindre om nån annan skulle [cry] den kan ramla av [cry][cry][cry][cry][cry]

lol okej, sitter den åt så löst? [tard] [sad]


   
SvaraCitera
loita

Ending Jon:

lol okej, sitter den åt så löst?

man vet aldrig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

man vet aldrig [sad]

Nä okej, men du går miste om något hett, helt klart värt att bli av med en fot för [crazy][cool][tard]

KannibalKocken:

[cute]

Du håller med [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fotsvamp är iaf sexigt! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera