Aviseringar
Rensa alla

Fan vad jag hatar min klass


Emmy:

Man får prata om saker som har med ämnet att göra, fast fan läraren ser ju inget...

Vad sägs som att säga till läraren vad ni pratade om istället för att välla ut ilskan mot dina klasskamrater med knuten hand i fickan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vad sägs som att säga till läraren vad ni pratade om istället för att välla ut ilskan mot dina klasskamrater med knuten hand i fickan?

Jo, det skulle vara bra. Började med att göra det, men läraren/lärarna tror oftast på de populära då de är mer. Fast de har nog fattat att populära ljuger en aning.


   
SvaraCitera

alla klasser har sådana uppdelningar.. gäller bara att ha tur.. jag var alltid ett weirdo tills nu då jag börjat gymnasiet och började i en go klass där alla har liknande intressen 😀


   
SvaraCitera

och till er andra.. lärarna gör aldrig ett skit.. det hjälper aldrig att prata med de.


   
SvaraCitera

Complicated:

och till er andra.. lärarna gör aldrig ett skit.. det hjälper aldrig att prata med de.

Det är sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar ju ha en vilja att säga ifrån, det är bra. Men man ska inte behöva som elev slita ut sig på att få tyst på idioter i klassen, men jag vet hur det känns och för mig blev det bättre på gymnasiet (på natur), så jag hoppas att du går på högstadiet 🙂 En annan möjlighet är väl att gå till rektorn om inte läraren lyssnar.
Men: Den förhoppningsfulla framtiden = lärarlicens, om det inte redan kommit)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig själv haft det problemet.. Men jag tycker att personernas förslag ovan mig om en AK-47:a låter lovande.


   
SvaraCitera