Aviseringar
Rensa alla

Fan vad jag hatar trafikverket


dwadw
Ämnesstartare

Blev kuggad tredje gången för att jag låg för nära en traktor när jag skulle köra om den.

Sedan finns det ju inte några jävla tider alls förens december eller 2022 och hittar jag inte någon annan tid innan dess lär jag göra om teorin också.


   
Citera

Hej, jag kuggade för några dagar sedan för första gången. Jag var inne hela tiden på trafikverket och kollade på flera olika orter, och lyckades hitta en avbokning 2 dagar senare. Valde åka 2 timmar bort, men så värt det eftersom jag nu har körkort. Leta överallt på trafikverket så hittar du förhoppningsvis tillslut en tid.


   
SvaraCitera
L Y S

Surt, finns det tid på nån annan ort?


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

L Y S:
Surt, finns det tid på nån annan ort?

Nej det gör ju inte det.


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

dwadw:

Nej det gör ju inte det.

En av mina nära bokade tid på annan ort nyligen, och kör upp i September. Du får gå in och kolla lite kontinuerligt, en del avbokar!

Och surt att kugga.. Men på det igen! Snart körkort säkert. 


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Hur:

En av mina nära bokade tid på annan ort nyligen, och kör upp i September. Du får gå in och kolla lite kontinuerligt, en del avbokar!

Och surt att kugga.. Men på det igen! Snart körkort säkert. 

Är inne och kollar hela tiden, och att det inte finns några tider för ens sep-dec eller till och med tidigt 2022 är fan för jävlig stört.


   
SvaraCitera

Är hur ont om tider som helst nu, min kompis fick köra-upp 7 gånger innan han fick kortet, och min kusin har ännu inte fått det efter att ha gjort teori-provet 10 gånger nu, så han har inte ens fått köra-upp ännu. Tycker så synd om honom.
Så är det som du säger att man behöver ju köra-upp inom en viss tid ifrån det att man gjort teoriprovet färdigt, annars får man göra om alltsammans :/


   
SvaraCitera