Aviseringar
Rensa alla

Fan vad jag hatar världen


Ämnesstartare

Varför måste det vara så att en homosexuell människa blir trakasserad så mkt att han måste flytta till en annan stad, men sen att det fortsätter i den staden och måste driva vidare igen för att undkomma allt våld?   

Det är inte rätt att homosexuell inte kan känna sig säker i sitt egna hem. Det är inte rätt att hen inte kan ha en relation till sin partner på facebook utan att få hatmail.  Det är inte heller rätt att hen inte kan klä sig och uttrycka sig visuellt hur hen vill utan att få kommentarer på spårvagnen eller bli spottad på i skolan. 


   
Citera
Ämnesstartare

vet inte, jag var med om mycket värre saker fast jag inte är homosexuell


   
SvaraCitera
mynona

ja därför tycker jag det är skönt att försöka vara liknöjd, man orkar inte annars, men det är skönt att få en paus då och då 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter väl som med mobbning. Låt den mobbade byta skola istället för mobbaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rysk bög-tonåring blir trakasserad och får öl hälld i över sig på slutet.

Synd att det inte finns några subs. Men kan säga er att det är grovt. (jag kan ryska).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete: Synd att det inte finns några subs. Men kan säga er att det är grovt. (jag kan ryska).

Coolt att kunna ryska.

Men hyfsat hemskt klipp. Idioter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det smartaste att göra om man är homosexuellt , gå inte ut offentligt så hela fb vet om det . Dom ända som har rätt att veta är familj/ närmaste vänner . idioter är idioter och dom kommer alltid se att Homosexualitet som en minoritet . 

''Det är inte heller rätt att hen inte kan klä sig och uttrycka sig visuellt hur hen vill utan att få kommentarer på spårvagnen eller bli spottad på i skolan. ''  

Där vill jag påpeka att folk som gör sånt är nog väldigt osäkra på sig själva och sin egen identitet eller är de bra helt korkade och såna förtjänar stryk helt klart i många fall . Och  i en mångkulturell miljö   är det väl klart som fan folk regerar mer eller mindre på individer som inte kan kännas igen av vanliga normer ' ser man för udda ut så påverkar det folk är helt naturligt ^^   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Det smartaste att göra om man är homosexuellt , gå inte ut offentligt så hela fb vet om det . Dom ända som har rätt att veta är familj/ närmaste vänner . idioter är idioter och dom kommer alltid se att Homosexualitet som en minoritet .

Smartast kanske men är ju inte rätt att det ska vara så och det är rätt så sorgligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
Rysk bög-tonåring blir trakasserad och får öl hälld i över sig på slutet.

Synd att det inte finns några subs. Men kan säga er att det är grovt. (jag kan ryska).

som dom skriver på flashblack, i ryssland skitter dom i individerna föratt istället ha ett bra land för framtiden och ha bra tillväxt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Det smartaste att göra om man är homosexuellt , gå inte ut offentligt så hela fb vet om det . Dom ända som har rätt att veta är familj/ närmaste vänner . idioter är idioter och dom kommer alltid se att Homosexualitet som en minoritet . 

''Det är inte heller rätt att hen inte kan klä sig och uttrycka sig visuellt hur hen vill utan att få kommentarer på spårvagnen eller bli spottad på i skolan. ''  

Där vill jag påpeka att folk som gör sånt är nog väldigt osäkra på sig själva och sin egen identitet eller är de bra helt korkade och såna förtjänar stryk helt klart i många fall . Och  i en mångkulturell miljö   är det väl klart som fan folk regerar mer eller mindre på individer som inte kan kännas igen av vanliga normer ' ser man för udda ut så påverkar det folk är helt naturligt ^^   

Det borde inte vara så. Heterosexuella par får ju ha ett förhållande på fb med sin partner utan att ngn bryr sig särskilt mkt.      
jag vet, men det är fel och orättvist. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Smartast kanske men är ju inte rätt att det ska vara så och det är rätt så sorgligt. 

Nej men det har alltid sett ut så och kommer alltid att göra ' en minoritet vinner väldigt sällan ''Men tänk om det går så långt att folk och startar krig/upplopp för få fram sin sexuella rättigheter är det ännu sjukare , Människor är skumma helt enkelt ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Nej men det har alltid sett ut så och kommer alltid att göra ' en minoritet vinner väldigt sällan ''Men tänk om det går så långt att folk och startar krig/upplopp för få fram sin sexuella rättigheter är det ännu sjukare , Människor är skumma helt enkelt ^^

Nej jag vet, är så himla tråkigt bara men ändå. Förhoppningsvis går det framåt, omöjligt är det inte att de också ska kunna leva tryggt som ett "vanligt" par. Krig för sina sexuella rättigheter vore bra extremt. Klart vi är skumma, vi är också onda, goda, snälla, dumma, idioter osv. Vi är det mesta, på gott och ont. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:
vet inte, jag var med om mycket värre saker fast jag inte är homosexuell

"There's no harder, there's just hard" // Ash Beckham


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

"There's no harder, here's just hard" // Ash Beckham 

vilket dåligt påstående


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Det borde intearrow-10x10.png vara så. Heterosexuella par får ju ha ett förhållande på fb med sin partner utan att ngn bryr sig särskilt mkt.      
jag vet, men det är fel och orättvist. 

Nej men det är så samhället ser ut ..förstår liksom inte vrf kan inte folk klara av att hålla sina läggningar för sig själva,för idioter vill gärna hitta någon anledning att förolämpa folk på . så vrf ge idioterna bränsle ? slipper dom oönskade på hopp och dra tills sig idioters åsikter .
En tänkbar lösning är nog fler homopolitiker tror jag faktiskt , nog för att trycka på mer om deras rättigheter i samhället  . Men var finns homopolitikerna ? Undra på det Björnborg  är lite smått gay ^^ 


   
SvaraCitera