Aviseringar
Rensa alla

fanfanfanhelvetesjävlaskit


Ämnesstartare

kraamiszz:

Vill du verkligen leva ditt liv så ? :/

ja. Vad kan jag göra för att hon ska gilla mig igen?

KingGurka:

Sen kan jag tycka att det är rätt drygt av henne, om ni nyligen brutit, att hålla på med din kompis framför dig. Ganska taskigt av henne.

nä, jag förtjänar det. för att göra en lång historia kort:
jag börjar gilla henne, börjar visa att jag gillar henne, vi blir väldigt nära, klassen börjar hålla på och säga saker som "höhöhö x är kär i y!!!" jag blir typ rädd för att berätta hur jag känner även fast jag vet att hon gillar mig, jag börjar akta mig lite för henne, mina känslor avtar, ca 2 månader senare blir vi vänner igen, jag berättar hur sjukt elak jag känt mig av att jag dissar henne, vi pratar ut om det och jag säger förlåt, hon berättar att hon varit helt förstörd när jag dissat henne, jag frågar om hon vill gå tillbaks till det vi var, hon svarar "menar du som vänner då?", jag svarar att man ju kan hålla det öppet, jag får svaret "nu känner jag ju inget för dig, men det är väl såklart att jag kanske skulle kunna gilla dig igen, jag menar, jag skulle ju kunna bli lesbisk och falla för [hennes bästa vän], jag börjar gilla henne igen, till en början är vi rätt nära, har ett fåtal långa telefonsamtal likt de när vi gillade varann, hon börjar bete sig lite smått dissigt, och börjar prata med min bästis mer, sen hände det här.

för att göra en lång historia kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

ja. Vad kan jag göra för att hon ska gilla mig igen?

Det tror jag inte på, men kör till.

Hm, vad du kan göra? Vara snäll mot henne..
Säga till henne hur du känner. Men du har du ju redan gjort? [confused] Det är upp till henne nu. Man kan inte tvinga någon att gilla en.

Om jag var i din situation skulle jag gå vidare. Jag skulle inte ägna tid och energi åt att försöka få någon att gilla mig. Speciellt inte om den personen stöter på min bästa vän. Det spelar ingen roll hur kär jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

kollar på skräckfilmHon lutar sig och försöker hålla om honomNär han sätter sig någon annanstans byter hon plats efter honom etc.

Inget du inte kan fixa ändå om du är smidig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till skillnad mot alla snobbiga post-fjortistjejer är hon så sjukt intressant, hon är så snäll, så rolig, hon förstår mig.
hon är så otroligt vacker, jag älskar hennes bruna hår, hennes kolsvarta stora runda ögon och hennes leende.
hennes lite småklumpiga fina skratt, blir helt varm i kroppen av det.
hennes röst.....
saknar hur vi kunda sitta långt ifrån varann i klassrummet, och bara sitta och kolla på varann och le, kändes som vi gjorde det i timmar.
saknar hur jag bara kunde ringa henne när som helst och ha världens livligaste samtal med henne, om verkligen allt.
saknar hennes beröring. jag saknar henne.

jag förstår inte vad jag tänkte, hur jag kunde behandla henne sådär.

Dold text: cheesy...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kraamiszz:

Hm, vad du kan göra? Vara snäll mot henne..
Säga till henne hur du känner. Men du har du ju redan gjort? Det är upp till henne nu. Man kan inte tvinga någon att gilla en.

hon vet inte om att jag gillar henne igen. Tror du inte hon skulle kunna få känslor för mig igen om han började visa att han inte gillar henne samtidigt som jag visar att jag bryr mig och påminner om vad vi hade?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag kan inte leva utan henne.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dan_the_ironman:

Inget du inte kan fixa ändå om du är smidig.

va?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tror ni inte hon saknar det minsta det vi hade?

najs. hennes vän som var med smsar mig och säger att de (båda de) glömt lite saker. hon har aldrig fått mitt nummer, och jag har inte hennes. de sov över hos varann. tjejen jag gillar har mitt nummer. varför kunde inte hon smsat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Tror du inte hon skulle kunna få känslor för mig igen om han började visa att han inte gillar henne samtidigt som jag visar att jag bryr mig och påminner om vad vi hade?

han kanske gillar henne?

tycker du ska säga det till henne istället, inte visa. det är bättre att visa än att inte göra nåt alls, men att säga det blir mer rakt. och så får du förhoppningsvis ett snabbare resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

han kanske gillar henne?

det gör han inte.

kraamiszz:

tycker du ska säga det till henne istället, inte visa. det är bättre att visa än att inte göra nåt alls, men att säga det blir mer rakt. och så får du förhoppningsvis ett snabbare resultat.

men nu när hon känner såhär kommer hon väl bara säga nej till mig såklart? jag vill få henne att gilla mig igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

men nu när hon känner såhär kommer hon väl bara säga nej till mig såklart?

Antagligen.

Jag vet inte hur du ska få henne att gilla dig igen.
Tänk om du försöker men hon vill inte ha dig?
Ska du försöka hur länge som helst?
Jag tycker inte att det låter som någon bra idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Tänk om du försöker men hon vill inte ha dig?

ja, men det är ändå större chans än att bara säga det nu. jag började ju gilla henne igen, finns det ingen chans att hon också gör det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

va?

Om du skulle satsa så kanske det skulle gå att fixa. Bjud hem henne ensam till dig och kolla på film eller något. Satsa allt du har så kommer det gå att släppa lättare sen.

Nu menar jag inte att du ska försöka hångla upp henne första besöket eller så men kanske visa intresse iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Om du skulle satsa så kanske det skulle gå att fixa. Bjud hem henne ensam till dig och kolla på film eller något. Satsa allt du har så kommer det gå att släppa lättare sen.

men om hon gillar honom skulle det väl inte gå?[sad]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

tänker//kan ute komma över henne

klart du kan och kommer, du är typ 15..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitches be crazy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

men om hon gillar honom skulle det väl inte gå?[sad]

Det är skillnad på att gilla och vara lite intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

klart du kan och kommer, du är typ 15..?

jo... känns dock inte så just nu.. kan inte sluta tänka på henne.

Dan_the_ironman:

Det är skillnad på att gilla och vara lite intresserad.

jo... men varför skulle hon vilja hänga med mig när hon försöker visa att hon gillar min vän?


   
SvaraCitera