Aviseringar
Rensa alla

Fantasier


Ämnesstartare

Saito:

Kanske det också. Vem vet? Hon har inte ställt någon fråga ö h t. Lika poänglös som den här:

Ahaaa i see. Du tycker alltså att hon tidigare skapat mningslösa trådar och därför skulle den här också vara dte just för att hon inte skrivit tex "Brukar ni också ha såna fanatasier".
Men då kanske man kan anta att det är ungefär det hon undrar. Eller vill ha åsikter om. Eller hur. Precis.

Saito:

Okej, då bildar jag min egen uppfattning om att hon tycker om stekpannor och att vi ska hålla med henne, för det är lika relativt som ditt påstående.

Alltså vi säger såhär om du fick i uppdrag att skapa frågor till tråden. Vad skulle frågorna vara då? Tvivlar på att det skulle ha att göra med vilken stekpanna man har som favorit eller liknande eller hur?

Det är verkligen inte svårt att själv förstå vad frågan/åsikterna skulle handla om så sluta håll på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men då kanske man kan anta att det är ungefär det hon undrar. Eller vill ha åsikter om. Eller hur. Precis.

Eller så bryr hon sig helt enkelt inte utan spammade bara ut en ny tråd. Det kan man också anta.

emery:

Alltså vi säger såhär om du fick i uppdrag att skapa frågor till tråden. Vad skulle frågorna vara då? Tvivlar på att det skulle ha att göra med vilken stekpanna man har som favorit eller liknande eller hur?

Dina antaganden. Jag vill veta om hon faktiskt har en poäng med tråden och det gör man ofta klart i början med en frågeställning. Svårare än så är det inte.

emery:

Det är verkligen inte svårt att själv förstå vad frågan/åsikterna skulle handla om så sluta håll på.

Vem bestämde att du skulle vara någon slags kanal som hon talar genom?[confused] Du vet ju inte ens varför hon skapade tråden så om någon ska sluta hålla på så är det ju du -_-


   
SvaraCitera

För att då gå on-topic...

Sånna fantasier e skojj. Jag har gjort mig av med otroligt många människor på det sättet. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saito:

Vem bestämde att du skulle vara någon slags kanal som hon talar genom?[confused] Du vet ju inte ens varför hon skapade tråden så om någon ska sluta hålla på så är det ju du -_-

Men det jag inte fattar är att om du vill ha en frågeställning så skapa en själv? Du fattar ju vad frågorna skulle vara isf.
Skriv inte alls annars :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

För att då gå on-topic...

Jag har anmält 😛 så dom borde vara borta snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men det jag inte fattar är att om du vill ha en frågeställning så skapa en själv? Du fattar ju vad frågorna skulle vara isf.
Skriv inte alls annars :S

Likt tråden jag länkade till så vill jag att hon ska vara tydligare med hennes mening redan från början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saito:

så vill jag att hon ska vara tydligare med hennes mening redan från början.

Saito:

så vill jag

x) okej. För du fattar inte själv annars. Jag förstår.

Nu får vi hoppas att en mod rensar detta. hejdå.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

x) okej. För du fattar inte själv annars. Jag förstår.

NEJ FÖR JAG ÄR LESS PÅ "Hej, jag gillar ballonger", "Min mamma är dum", "Blommor är fina" osv.
En frågeställning är vägledande för en diskussion, annars blir en tråd långdragen, tråkig och helt poänglös. Se bara på hur få som skrivit i tråden trots att vi bumpat den såhär mycket.

Orkar inte prata med dig heller, du blir alltid så jobbig när du inte håller med om någonting. Hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Ibland fantiserar jag om att döda min mamma, favoriten är att ta en stekpanna och slå i huvudet på henne
Inte särskilt kreativt eller originellt men det känns bäst på det sättet. Tillfredsställande

Samma här. Fast jag brukar däremot fantisera om att jag knivhugger henne i magen och tittar på när hon trillar ner på golvet och skriker av smärta och det kommer blod överallt.
Så otroligt tillfredsställande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Hehe, det brukar jag också göra, om min pappa också [bigsmile]

Hur gör du? [cute]

Run Riot:

Sånna fantasier e skojj. Jag har gjort mig av med otroligt många människor på det sättet. [party]

[y]

SPiDERMANNEN:

Samma här. Fast jag brukar däremot fantisera om att jag knivhugger henne i magen och tittar på när hon trillar ner på golvet och skriker av smärta och det kommer blod överallt.
Så otroligt tillfredsställande.

Ja... Så du gillar kladd. Fast det kanske blir lite kladdigt med stekpannor också, men med kniv så kanske det sprutar blod åt alla håll

Saito:

Jag gillar trådar med frågeställningar.

Okej jaha [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Ja... Så du gillar kladd. Fast det kanske blir lite kladdigt med stekpannor också, men med kniv så kanske det sprutar blod åt alla håll

Precis! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Hur gör du? [cute]

Det är olika, men inget för groteskt [no-no]


   
SvaraCitera

Moisturizing:

[y]

Problemet är bara att de alltid kommer tillbaka.[cute] Ska prova med Vanish.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera