Aviseringar
Rensa alla

Fantasier om min mamma...


Ämnesstartare

Hej jag heter Erik Sandberg. Jag vill bara påpeka att jag är seriös med detta inlägg så seriösa svar uppskattas.

Problemet är de att varje gång jag kramar min mamma, så pirrar det liksom till i magen och jag känner mig nästan upphetsad. Även när jag runkar så kommer helt plötsligt min mamma in i mina tankar och när jag tänker på henne kommer jag otroligt snabbt. Jag skämms efteråt och får ångest, det är extremt jobbigt.

Finns det fler som känner samma sak för sin föräldrer? är detta vanligt??

Tacksam för svar.


   
Citera

troll. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tacksam för seriösa svar...


   
SvaraCitera

kussimurra:

tacksam för seriösa svar...

Du kan ju börja med att välja ett seriöst nick innan du skriver konstiga saker.... 🙂


   
SvaraCitera

har läst om många som kännr så, jag har aldrig kännt så med mina föräldrar så jag tror att det ligger något där hos just killar.

jag kan nog inte säga mer än att du inte är ensam om det.


   
SvaraCitera

badtroll är rent.


   
SvaraCitera

Äh, spelar väl ingen roll.


   
SvaraCitera

Vilket episkt dåligt troll. [smile]


   
SvaraCitera

Spelar roll troll.

Hahahah rim rom [bigsmile]

Sluta trolla [y]


   
SvaraCitera

Det är som när många tycker att homo-, bi- och transsexuella är konstiga. Allt som sker är naturligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow.. du borde gå i terapi, lilla kussimurra!


   
SvaraCitera

Du låter som Kebu, tror du är honom.


   
SvaraCitera

kul skämt, erik blir säkert arg på er [zzz]

Dold text: har själv gjort ett liknande prank när jag gick på högstadiet [blush]


   
SvaraCitera

Vardagliga alternativa termer till vulva är snippa, mus och fitta.
Ordet snippa har lanserats som en motsvarighet till snopp. Det är medtaget i Svenska Akademiens Ordlista sedan 2006.
Ordet fitta är känt åtminstone sedan 1867. Ursprunget är omstritt, men det kan komma från ett ålderdomligt ord för "något svällande", besläktat med "fet" men även med isländskans fita, "fet vätska" eller bara "fett". I somliga dialekter betecknar ordet "fitta" en våt träskmark. Ordet finns också med i den lista med ord som alla världens språkfamiljer har gemensamt, som har tagits fram av språkforskaren Merritt Ruhlen och skulle i så fall vara synnerligen ålderstiget och härstamma från vårt gemensamma urspråk, proto-värld. Detta är dock mycket omstritt. Honda tänkte först kalla en bilmodell för Fitta men döpte sedan om den till Honda Jazz efter att ha fått reda på vad ordet betyder i Norden.
I vardagligt språk används slida felaktigt som en generell benämning på de kvinnliga könsorganen trots att slida i strikt bemärkelse är en specifik inre struktur medan vulva är de yttre genitalierna.


   
SvaraCitera