Aviseringar
Rensa alla

Fantiserar om syster/dotter


mediakatt:

Exakt vad får dig att tro att du skulle ha bättre insyn än jag i vad jag tycker är hett?

så du skulle vilja knulla din pappa eller din brorsa t.ex ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

varför ljuger du

käft, incest ÄR hett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, du kan ju alltid hitta inspiration på google -> josef fritzl
den mannen har gjort mig sömnlös sen jag fick reda på vad han gjort. mår dåligt i detta nu faktiskt pga av honom [cry]


   
SvaraCitera

mörknäs:

käft, incest ÄR hett.

kom tillbaka när du har knullat din egen familj så ska vi se hur "hett" du mår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

kom tillbaka när du har knullat din egen familj så ska vi se hur "hett" du mår.

jag minns inte att jag sa att min familj är het. för det är de inte, det kan de flesta intyga.


   
SvaraCitera

mörknäs:

jag minns inte att jag sa att min familj är het. för det är de inte, det kan de flesta intyga.

dåså. incest innebär ju att knulla sina familjemedlemmar så om du säger att incest är hett så antar jag att du vill göra det. fast denhär gången fattade jag att du bara ville vara lite annorlunda och cool och låtsas att incest är "hett".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

dåså. incest innebär ju att knulla sina familjemedlemmar så om du säger att incest är hett så antar jag att du vill göra det. fast denhär gången fattade jag att du bara ville vara lite annorlunda och cool och låtsas att incest är "hett".

fast det där stämmer ju inte. kattöron är också hett, men det är inte som om jag skulle knulla med en tjockis med kattöron. din logik håller inte.


   
SvaraCitera

mörknäs:

kattöron är också hett

hur fan skulle kattöron kunna vara hett ? ja om nån nu mot alla odds skulle kunna tycka att kattöron är hett så skulle dom säkert knulla nån med kattöron, men jag tror faktiskt att du använder ordet "hett" i fel sammanhang, du kanske menar nåt annat egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

så du skulle vilja knulla din pappa eller din brorsa t.ex ?

Nej, min familj råkar vara påfallande oattraktiv. Däremot så skulle jag tveklöst vilja göra det om någon av dem faktiskt var attraktiv, ja. Kompenserar brist på tilltalande familjemedlemmar med incestrollspel istället.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Däremot så skulle jag tveklöst vilja göra det om någon av dem faktiskt var attraktiv, ja. Kompenserar brist på tilltalande familjemedlemmar med incestrollspel istället.

även om någon av dom hade ansetts som attraktiv så tror jag inte att du själv hade tyckt det ändå. av den naturliga anledningen att dom är din familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

även om någon av dom hade ansetts som attraktiv så tror jag inte att du själv hade tyckt det ändå. av den naturliga anledningen att dom är din familj.

Vad du tror har väl ganska lite med verkligheten att göra? Det finns gott om exempel på personer som praktiserar incest i verkligheten, de finner uppenbarligen varandra attraktiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om de stannar kvar i huvudet så, fantasierna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha du skulle bara veta vad jag tänker på när jag masturberar DET är sjukt![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Om de stannar kvar i huvudet så, fantasierna.

I och med att han varken har syster eller dotter kan vi nog utgå från det.


   
SvaraCitera