Aviseringar
Rensa alla

FAR ÅT HELVETE VÄSTTRAFIK (+ en fråga)


Ämnesstartare

Har ni också erfarit att västtrafik är jävla as?

Idag när jag (+ pojkvän) hade storhandlat på Coop så skulle bussen komma 19.03 - den kom inte. Vi väntade i ungefär 17 minuter och när den inte kom (vi kollade på hemsidan efter förseningar men bussen stod inte ens med trots att den fanns på pappret på hållplatsen) fick vi då gå till en annan busshållsplats, typ 15 minuter bort. Väl där så halkar jag och slår i höften _hårt som fan_ och i en vattenpöl (mina nytvättade kläder blir helt leriga och blöta). Börjar gråta och haltar och måste bära en ~4 kg ryggsäck på en väg av is typ. Väl framme får vi vänta på den nya bussen i typ 20 minuter och när jag går på så missar jag att stämpla och busschauffören blir irriterad och säger åt mig. När vi är framme så ska jag bära kassen som också väger ungefär 4-5 kg (min pojkvän skulle hämta mat vi beställt). När jag ska gå av så kränger bussen som FAN så jag ramlar med min skadade höft över påsen och skriker något i stil med (JÄVLA HELVETE, FITTAAAAAAAAAA) och folk kollar på mig [cry] Tar mig upp och går till lägenheten (som inte har hiss, 4 trappor).

MEN, nu sitter jag här och är helt röd i ansiktet (inte gråt-aktigt), och känner mig jättevarm. Kan man få något konstigt med kroppstemperaturen efter ett hårt fall? Har bara kalsonger och tshirt så är inte direkt varmt munderad. [sad] Är lite orolig, kan det hända något konstigt när man ramlar hårt?

MVH er genus


   
Citera

g*nus:

Har ni också erfarit att västtrafik är jävla as?

Nej men UL.

Prova gärna http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vantekartan/


   
SvaraCitera
Paseo

jag brukar bli svettig när jag vart ute i kyla
kroppen försöker balansera temperaturen o vill bli varm.
men ja, västtrafik duger inte till nåt. taxi väst kommer inte när man ringer ens. har hänt 2 gånger för mig nu. dom ba glömmer bort.
i förrgår skulle jag till uddevalla, stod o väntade på bussen skitlänge tills jag ringde västtrafik, o dom sa att den inte kommer komma bara. så jag fick traska hem igen i kylan. det är helt otroligt.


   
SvaraCitera

fyfan, typiskt katastrofdag. usch, lider med dig!

tänk på att du har stått i kylan i över en timme sammanlagt, burit på tunga saker, ramlat och varit frustrerad. ditt immunsystem har inte direkt varit prio 1 för din kropp. du kan eventuellt vara på väg att bli sjuk, typ feber, pga det och därför känner av temperaturändringarna nu. men jag pratar mest av egen erfarenhet, ring sjukvårdsupplysningen om du undrar annars.

ååh. kram till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att det inte är mer än kroppen som inte har acklimatiserat sig till den varmare luften inomhus. Brukar få så ofta så här års


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

västtrafik, o dom sa att den inte kommer komma bara.

Åh [sad] Försökte ringa men hepp, dom hade stängt telefontiden [mad]

honolulu:

du kan eventuellt vara på väg att bli sjuk

Hoppas verkligen inte.

honolulu:

ååh. kram till dig.

Tack så mycket [love]


   
SvaraCitera
kachin

Tror ingen fara med höften/värmen, du är ju ung och fräsch =)=)=)

mm västtragik* heter dom
hata
hata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

mm västtragik* heter dom

HAHA [love] Blev glad

kachin:

du är ju ung och fräsch

Tro inte det för mycket [cry] 16 är det nya 60 [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Västtrafiks biljettkontrollanter är ena jävla misslyckade stolpskotts as som tror att dom är något dom inte är och tar ut sin ilska om sina misslyckade liv över ofta oskyldiga människor.

Jävla fega kräk...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

MVH er genus

hehe, ja, frågan är bara hur du ska göra nästa gång då?


   
SvaraCitera