Aviseringar
Rensa alla

får bidrag från csn trots att jag har slutat


Ämnesstartare

vad ska jag göra?
kommer jag få betala tillbaka allting eller bara lånen?
ska ringa csn imorn men var nyfiken bara hehe [smile]

Dold text: ankzor som undrar, han har ingen dator [cool]


   
Citera
Ämnesstartare

hilfe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring o fråga


   
SvaraCitera
Åtta

Du kommer att få betala tillbaka allt. Du ska självklart inte få något studiebidrag om du inte studerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du kommer att få betala tillbaka allt. Du ska självklart inte få något studiebidrag om du inte studerar.

misstänkte detta[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer få betala skuld...
And it sucks...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Du kommer få betala skuld...

kan jag inte bara ge tillbaka pengarna (eller låta dom ta tillbaka dom) eftersom jag inte tänker använda dom? borde inte få skuld då? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan ge det t mig [wink]


   
SvaraCitera

CSN är gnälliga. Min polare fick nyss en räkning på 15k för att han glömt berätta om lite jobb han tjänat pengar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Min polare fick nyss en räkning på 15k för att han glömt berätta om lite jobb han tjänat pengar på.

hoppas han hade tjänat mer än 15000 då [n]

enni:

du kan ge det t mig

vill ge det till csn [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan jag inte bara ge tillbaka pengarna (eller låta dom ta tillbaka dom) eftersom jag inte tänker använda dom? borde inte få skuld då?

Jo, om du har kvar pengarna så blir det inget extra, du får samma i skuld som det du har betalats ut! [y] Dold text: tror jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

glömt berätta om lite jobb han tjänat pengar på.

Hur mycket jobb [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Jo, om du har kvar pengarna så blir det inget extra, du får samma i skuld som det du har betalats ut!

ah, borde ju inte bli något extra iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du kommer att få betala tillbaka allt. Du ska självklart inte få något studiebidrag om du inte studerar.

Om de kommer på det, det vill säga [crazy]

Jag och min brorsa gick samma kurs, slutade plugga efter ett tag båda två men fick fortfarande studiemedel ett tag.
Han blev tvungen att betala tillbaka omkring 6000 kr, jag behövde inte betala något alls [bigsmile]


   
SvaraCitera