Aviseringar
Rensa alla

Får dåligt samvete när jag mördar oskyldiga människor


Ämnesstartare

Angelize:

oblivion

WTF kör du inte Skyrim?

du har spel pga att du kan döda vem fan du vill, vilket är grymt!
håller jusst nu på i Skyrim o försöker döda en irriterande ungjävel med min pilbåge men ungen springer iväg fort som fan hela tin..får no dra fram min YXA[mad]


   
SvaraCitera

Nachac:

Tråkigt att vara goodguy/gal.

Inte i ADOM. Det är jävla jobbigt att vara chaotic; även ens allierade ger en prylar som förtär en inifrån, och man måste göra jävla jobbiga jobbighetssaker för att vinna, vilket man ej nödgar som neutral eller lawful, om jag förstått det rätt.

Blir än svårare att vinna ett redan löjessvårt spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går runt och möter folk på vägarna i Skyrim, hugger dem i ryggen när de passerat och tar deras saker. [blush]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Blir än svårare att vinna ett redan löjessvårt spel.

Hur sjutton blir chaotics av med sina corruptions? Man får mig veterligen blott scrolls of chaos resistance och potions of cure corruption av goda, och även chaotics måste ju försöka undgå att bli en writhing mass of primal chaos, liksom. Va.

Sedan måste det vara assvårt att hålla sig kaotisk; man nödgar utföra diverse uppdrag som drager en åt den goda sidan för att komma vidare i spelet. Därmed blir det arbetsamt att hålla sig väl med gudar, vilket ju gynnar en, i synnerhet i det tidiga spelet, just då man kan nödga göra dessa lawful quests.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Inte i ADOM. Det är jävla jobbigt att vara chaotic; även ens allierade ger en prylar som förtär en inifrån, och man måste göra jävla jobbiga jobbighetssaker för att vinna, vilket man ej nödgar som neutral eller lawful, om jag förstått det rätt.

Hrrm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Går runt och möter folk på vägarna i Skyrim, hugger dem i ryggen när de passerat och tar deras saker. [blush]

Finns det inga omnipotenta vakter längre? Och är "backstab" eller vad den kan tänkas heta en skill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Och är "backstab" eller vad den kan tänkas heta en skill?

tror inte det! jag kan ialf ba göra ett "vanligt" hugg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

tror inte det! jag kan ialf ba göra ett "vanligt" hugg

Fast det finns en youtubevideo där en springer omkring och skär halsen av folk, samt kör ett tvåhandsvärd genom magen på en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

ast det finns en youtubevideo där en springer omkring och skär halsen av folk

mjo jag vet, dock inte lykats med det. smyger ioförsig inte så mycket, mosar två hands yxa istället[rolleyes]

Nachac:

samt kör ett tvåhandsvärd genom magen på en.

det är ju en "finishing moves" eller va fan de heter, du hugger dej igenom lite fölk o sen belönas du med en tuff "film" där din gubbe gör nå spec med sista slaget! typ se de fungerar. dock inte lyckats få de på sneaky vis, kanske måste öka sneak..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

mjo jag vet, dock inte lykats med det. smyger ioförsig inte så mycket, mosar två hands yxa istället[rolleyes]

Tror jag ska vara mage eller assassin när jag spelar det i framtiden. Warrior känns så tradigt i längden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Tror jag ska vara mage eller assassin när jag spelar det i framtiden. Warrior känns så tradigt i längden.

NOOOOO! du kommer inte bli väl bemött i skyrim om du är mage! allt som heter magi o alv trams är hatat i den världen haha fantastiskt för en som mej som avskyr magi och älskar o spela som warrior brute o ba mosa in i striden med den största yxan som finns! huvuden skall rulla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattante tjusningen i sådant. mina barn ska ej få spela sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

NOOOOO! du kommer inte bli väl bemött i skyrim om du är mage! allt som heter magi o alv trams är hatat i den världen haha fantastiskt för en som mej som avskyr magi och älskar o spela som warrior brute o ba mosa in i striden med den största yxan som finns! huvuden skall rulla!

Brukar vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fattante tjusningen i sådant. mina barn ska ej få spela sådant.

Om du är seriös är det jättefånigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Om du är seriös är det jättefånigt.

Är seriös. Nä det är det inte. Barn ska inte lära sig att sådant är kul. Förstår mig heller inte på folk som köper krigsleksaker till sina barn.


   
SvaraCitera