Aviseringar
Rensa alla

får det bokas in en evk med 3 timmars varsel?


Ämnesstartare

dvs, soc ringde till mig i morse, jag sa att jag var sjuk (och jag låter sjuk i halsen tro mig) varpå hon typ "ok, krya på dig så meddelar vi dig om en annan tid en annan dag"

sen en halvtimme senare ringer det ifrån skolans expidition. "hej det är elevvårdskonferens idag klockan 13.15 och det är bra om du kommer så de inte fattar beslut utan att du är med"

Får de göra såhär? Går i en beslutskåt skola med en kass mentor (förra evk berättade hon för mig "oj att du bara misslyckas hela tiden gör ju att du känner dig helt kass och värdelös. Vi måste få till en förändring så du känner att du kan lyckas för att misslyckas gör ju bara att du känner dig misslyckad." Varpå jag föreslog att typ, kurser jag ändå inte får betyg i kanske kan strykas? och hon typ NEJNEJNEJ inte så. Och så beslutade hon att allt skulle fortsätta som innan fastän jag tydligen känner mig helt kass och misslyckad av det, tror hon?

Blir så trött. Och ledsen, kommer inte kunna gå till skolan innan detta möte (om jag skulle orka pga förkylning) eftersom jag gråter så himla mkt, känner mig överkörd.


   
Citera
Ämnesstartare

/`:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] kram :c


   
SvaraCitera

Stackars fina du. Jag vet inte om man får göra så. Men massa kramar. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs, kände mig inte kass och misslyckad eftersom jag ser det som att skolan är för dålig för att få mig gå dit typ, Omoget sätt att se på det men blev uppriktigt ledsen när min mentor (som vet att jag är lite trasig psykiskt) satt och berättade för mig att jag borde känna mig misslyckad och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

t att se på det men blev uppriktigt ledsen när min mentor (som vet att jag är lite trasig psykiskt) satt och berättade för mig att jag borde känna mig misslyckad och så.

hade jag med blivit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

"oj att du bara misslyckas hela tiden gör ju att du känner dig helt kass och värdelös. Vi måste få till en förändring så du känner att du kan lyckas för att misslyckas gör ju bara att du känner dig misslyckad."

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen aning, men du verkar ju vara en viktig komponent där iaf. / UppmuntrarN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ingen aning, men du verkar ju vara en viktig komponent där iaf. / UppmuntrarN

jätteviktig. Vem ska de annars försöka köra över och anse vara lat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jätteviktig. Vem ska de annars försöka köra över och anse vara lat.

Säg att du faktiskt är sjuk, och det kan du inte hjälpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg att du faktiskt är sjuk, och det kan du inte hjälpa.

mentors svar: kom ändå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

mentors svar: kom ändå!

kontra med: håller du spypåsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kontra med: håller du spypåsen?

jag är inte jättesjuk, det går liksom i vågor. Tänker gå dit och säga hur upprörd jag är över att de hunsar med mig, att jag ej är sugen på att sitta på ett möte igen där alla nedvärderar mig och så, fråga vad för förändring de tänkt ut denna gång, och efter det såga iden om den är dålig och därefter effektfullt storma ut ur rummet.

får man storma ut från elevvårdskonferenser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

får man storma ut från elevvårdskonferenser?

Man får storma ut ifrån allt, i princip. Utom sin förlossning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Utom sin förlossning.

[bigsmile]

näjde mig med att gråta tills jag ej längre fick luft


   
SvaraCitera