isola: Vill inte att det ska vara någon snygg, av något kön, eller någon med några åsikter som inte passar mina.duuuude, om din partner ej kan tala med någon snygg utan att stoppa tunga i denne så är det nog inte ens ett förhållande du vill vara i.
Schism:skål, friend,
Psykopater.
Schism:varför skulle man vara psykopat?
Psykopater.
lax: duuuude, om din partner ej kan tala med någon snygg utan att stoppa tunga i denne så är det nog inte ens ett förhållande du vill vara i.Det problemet försvinner ju om hn inte umgås med snygga människor så då slipper jag ju tänka på det.
plus, åsikter som ej stämmer överens? hur de fuck ska din partner utvecklas som inidivid om denne inte får komma i kontakt med omvärlden
isola:så då vill du utveckla en inhemsk kultur där människor ska bli bedömda på hur snygga de är? det är ju som omvänt fulhat!
Det problemet försvinner ju om hn inte umgås med snygga människor så då slipper jag ju tänka på det.
Jag vill ju ha hen som hen är, inte i någon utvecklad version.
Anura:man kabnske bör klarlägga villkoren för ett förhållande först. "bli min pojkväniz, men då får du vara beredd på att jag styr ditt liv." om det godkäns... för all del.
varför skulle man vara psykopat?
lax: i alla fall, en fri själ skulle ej ge samtycke.men nu är man i ett förhållande.
Anura: men nu är man i ett förhållande.ska man kränka den yttre världen för att man är i ett förhållande?
lax: ska man kränka den yttre världen för att man är i ett förhållande?den yttre världen är redan kränkt.
Anura:att du är kränkt av den yttre världen gör ej det yttre världen kränkt.
den yttre världen är redan kränkt.
S3ON: hon får bara prata med ugnendet är klart att du behöver någon som kan använda en ugn när du knappt kokat en makaron i ditt liv