Aviseringar
Rensa alla

Får du blixtar/impulser?


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

men vågar inte göra det


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

Vet inte vad jag gjorde senast dock...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

Brukar inte falla för dem, för då hade jag skadat både mig själv och andra, samt förstört dyrbarheter och saker med affektionsvärde flera gånger om.

Höll på att bli påkörd av en långtradare pga infall en gång för ett år sedan. Ehehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

Utövar de då och då. Mår inte så bra, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

Ja, fast exmepelvis de där scenariona där man hoppar framför en spårvagn/bil har avtagit med åren. Men fortfarande om jag är på en hög höjd så kommer alltid tanken om "shit, tänk om jag skulle rampa/hoppa ned" [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

alltid när jag står och väntar på ett tåg ensam känns det som jag ska hoppa framför tåget osv. men gör aldrig nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Har dock fått några ryck ibland, och gjort helt idiotiska saker.. Men när jag var yngre.. [wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Har fått (Du röstade på detta alternativ)
3.4% (1 st)

Japp, någon gång. Tänkte t ex nyligen att jag skulle hoppa ner för en kaj och simma över istället för att gå en omväg, kändes nästan som jag tänkte göra det! :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

känner alltid en längtan efter att hoppa framför tåget varje gång jag tar det på morgonen

eller putta någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

På tredje våningen på min skola finns det ett stort öppet "hål" i mitten där man ser ner till första våningen (finns ett omgivande räcke ofc). Varje gång jag tittar ner där tänker jag hur det skulle vara att hoppa ner. Får ofta såna impulser att vilja hoppa ner från höga höjder, trots att jag är fruktansvärt höjdrädd.


   
SvaraCitera

Pendulum:

Varje gång jag tittar ner där tänker jag hur det skulle vara att hoppa ner. Får ofta såna impulser att vilja hoppa ner från höga höjder, trots att jag är fruktansvärt höjdrädd.

Vet precis vad du menar. Kanske hör höjdrädd och tanken ihop på nåt vis? inte konstigt att man blir rädd! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Lilla Lady:

känner alltid en längtan efter att hoppa framför tåget varje gång jag tar det på morgonen

[shake][sad][sad]

Lilla Lady:

eller putta någon

[shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ja, har alltid haft (Du röstade på detta alternativ)

inget namn:

Tycker att det är fruktansvärt obehagligt. Får mest om att skada mig själv och andra.

jag också... eller tänker ofta på saker som skulle göra mig till åtlöje om jag följde dem också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

känner alltid en längtan efter att hoppa framför tåget varje gång jag tar det

+1


   
SvaraCitera