Aviseringar
Rensa alla

Får er pojkvän onanera (fråga till tjejer)


Ämnesstartare

Jag har en fråga till alla tjejer här. Om ni har en pojkvän. Får han onanera för er eller ser ni det som att han är otrogen?


   
Citera
reben

helst inte
funkar inte så bra för mig ha kvar pojkvänner


   
SvaraCitera

Ens partner få väl göra vad den vill så länge den inte skadar någon eller något eller gör något mot någons annans vilja. Goddammit...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: helst inte
funkar inte så bra för mig ha kvar pojkvänner

Tar du dig rätten att onanera när du har pojkvän då?


   
SvaraCitera
reben

Anton Chigurh:

Tar du dig rätten att onanera när du har pojkvän då?

nej är inte sjuk i huvet


   
SvaraCitera

Inget sex före giftemål också?


   
SvaraCitera

Räknas det som otrohet om han älskar sig själv också då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle man inte få d. märkligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CasperJ:
Räknas det som otrohet om han älskar sig själv också då?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

nej är inte sjuk i huvet

Kek. Kvinnor har rätt att göra vad de vill med sina kroppar så länge de inte är ihop med män. Kek


   
SvaraCitera
reben

herkuled:

Kek. Kvinnor har rätt att göra vad de vill med sina kroppar så länge de inte är ihop med män. Kek

? va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

? va

? förstår du inte


   
SvaraCitera
time
 time

herkuled:

? förstår du inte

Det är kanske inte så lätt att hänga med när du buntar ihop reben, som talar för sig själv, med "alla kvinnor" i någon slags chauvinistisk mening som inte riktigt har med något att göra och dessutom slänger in smutsigt Horde-lingo i mixen. Ba' säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Det är kanske inte så lätt att hänga med när du buntar ihop reben, som talar för sig själv, med "alla kvinnor" i någon slags chauvinistisk mening som inte riktigt har med något att göra och dessutom slänger in smutsigt Horde-lingo i mixen. Ba' säger.

Lol. 
Min poäng är att Reben är en hycklare då hon inte skulle tillämpa samma principer på andra som hon tillämpar på sig själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herkuled:

Lol. 
Min poäng är att Reben är en hycklare då hon inte skulle tillämpa samma principer på andra som hon tillämpar på sig själv. 

Wtf.
Hon skrev ju nej på båda frågorna. Extremt konsekvent faktiskt. 


   
SvaraCitera