Aviseringar
Rensa alla

Får flickvänner klä sig "slampigt"?


Hoppas du förstår.


   
SvaraCitera
ziiesh

mitt ex tyckte om när jag klädde mig snyggt även om det var utmanande, att andra killar kollade var inga problem, bara jag var hans och visade det. Det trivdes jag jättebra med. När jag klädde upp mig var det för honom, det hade det varit även om vi inte pratat om det på samma sätt. Jag gillar att klä mig snyggt och han hindrade mig inte [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De kanske har dåligt självförtroende och tror att tjejen ska springa iväg och snuska med den främmande killen [no-no]

Hmm, tror du..?

OF 5:

tittar inte på dem

Ok..

dinga:

Jag tycker det är skönt att inte ha en flickvän som klär sig slampigt eller utmanande. Brukar inte passa med sådana tjejer iofs heller så blir inget stort problem

Men om hon gjorde det, skulle du då vilja att hon inte gjorde det?
Fast nu när det blir varmt ute så har ju varannan tjej på sig superkorta jeansshorts... Är inte det utmanande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Hmm, tror du..?

Ja, jag tror att det kan vara så [zzz]


   
SvaraCitera

Klar jeansshorts är utmanande men eftersom alla gör det så utmärker hon sig inte speciellt mycket, eller hur? Jag vill inte ha en tjej som klär sig för utmanande. Inte min smak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

Jag gillar att klä mig snyggt och han hindrade mig inte

Men att klä sig snyggt och att klä sig utmanande måste ju inte vara samma sak...
Jag tycker iofs att utmanande oftast är snyggt, men snyggt måste ju inte vara utmanande... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

Jag vill inte ha en tjej som klär sig för utmanande. Inte min smak.

Så korta jeansshorts är för utmanande?


   
SvaraCitera

Beror på vad du ser som utmanande, enligt mig är utmanande något när man utmärker sig själv med en sak. Som om alla skulle gå i jackor och sen kom en i kortkort kjol. Klart att det är utmanande då, men under sommaren när alla har korta shorts så märker man inte ut sig. Så både ja och nej.

karatekatten:

Så korta jeansshorts är för utmanande?


   
SvaraCitera
ziiesh

karatekatten:

Men att klä sig snyggt och att klä sig utmanande måste ju inte vara samma sak...
Jag tycker iofs att utmanande oftast är snyggt, men snyggt måste ju inte vara utmanande... [y]

sant det du säger, men min uppfattning om vad som är snyggt är ibland utmanande. Kan vara mer "städat" ibland också, men oftast inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

sant det du säger, men min uppfattning om vad som är snyggt är ibland utmanande. Kan vara mer "städat" ibland också, men oftast inte

Jo, det är sant. Det kan ju vara utmanande men med stil och så kan det vara utmanande på ett mer slampigt sätt...[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl tjejens egna val


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

är väl tjejens egna val

Självklart. Men en del killar vill ju inte att flickvännen ska klä sig utmanande eller slampigt... Fast de har inget emot om andra tjejer klär sig så.
Personligen skulle jag föredra om min tjej skulle klä sig utmanande/slampigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skulle inte vara ihop med den typen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De kanske har dåligt självförtroende och tror att tjejen ska springa iväg och snuska med den främmande killen

Så är det[no-no]

Man får klä sig hurfan man vill, skulle aldrig vara med en kille som försökte kuva mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man får klä sig hurfan man vill, skulle aldrig vara med en kille som försökte kuva mig

Nej, jag fattar inte varför en del killar är så. Skumt...


   
SvaraCitera