Aviseringar
Rensa alla

Får hår mellan skinkorna..


Ämnesstartare

Tog för en stund sedan en välbehaglig dusch. Men som alltid - oavsett tillvägagångssätt, så hamnar hårstrån från min huvudsvål ner mot mina intimare delar. Skall man behöva raka skallen för att slippa detta problem? Här håras det mer än på ett framtida katthem à la Isola! Vad skall behöva uträttas?

Sitter på min bakdel och upplever ständigt den där känslan av att ytterligare ett hårstrå bosatt sig där nere.

BRB, skall ta och plocka bort lite hårbollar mellan skinkorna!


   
Citera
Ämnesetiketter

Borsta ur dig innan du duschar, då. Eller raka bort skiten. Det är väldigt bekvämt med kort hår, och om en är snygg i det är det ju än bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvätta kropp och hår separat. Det vill säga. Sätt upp håret i en fet knut och duscha det inte medan du tvättar kroppen. Sedan kan du över badkarskanten tvätta håret utan att tvätta resten av kroppen. Kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl tur att man är man så man redan har rövskägg då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

det är väl tur att man är man så man redan har rövskägg då

Kanske redan har tillräckligt med rövskägg och inte vill beblanda två olika hårraser där nere?! [mad] Renodlat skall det vara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

det är väl tur att man är man så man redan har rövskägg då

Det är väl tur att JAG* är man så att JAG* redan har rövskägg då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

Kanske redan har tillräckligt med rövskägg och inte vill beblanda två olika hårraser där nere?! Renodlat skall det vara!

om man har riktigt rövskägg är det som att hitta en nål i en höstack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Det är väl tur att JAG* är man så att JAG* redan har rövskägg då.

Det är kul när man skriver somom det vore generellt när man egentligen menar sig själv. Dock ser man väl inte det felaktiga i det, såvida man inte hatar ordet man, men då har man fan inget liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det är kul när man skriver somom det vore generellt när man egentligen menar sig själv. Dock ser man väl inte det felaktiga i det, såvida man inte hatar ordet man, men då har man fan inget liv.

Det är klart en gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

om man har riktigt rövskägg är det som att hitta en nål i en höstack

MEN MITT RÖVSKÄGG KANSKE HAR EN HELT ANNAN FÄRG OCH HÅRKVALITÉ GENTEMOT HÅRET PÅ SKALLEN. VEM VILL HA EN MIX ATT MJUK KATTUNGEPÄLS OCH SVINBORST?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

det är väl tur att man är man så man redan har rövskägg då

det är väl fan aldrig tur att man har rövskägg.

kanske om man typ är infanterisoldat, men det är enda gången jag kan tänka mig att det skulle fylla någon sorts funktion utöver att vara i vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

det är väl fan aldrig tur att man har rövskägg.

menar att problem med huvudhår i röven verkar mer harmlöst

tlaltecuhtli:

kanske om man typ är infanterisoldat, men det är enda gången jag kan tänka mig att det skulle fylla någon sorts funktion utöver att vara i vägen.

eller om man typ samlade på kånkelbär

polymyalgia_reumatika:

MEN MITT RÖVSKÄGG KANSKE HAR EN HELT ANNAN FÄRG OCH HÅRKVALITÉ GENTEMOT HÅRET PÅ SKALLEN. VEM VILL HA EN MIX ATT MJUK KATTUNGEPÄLS OCH SVINBORST?!

hårt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

menar att problem med huvudhår i röven verkar mer harmlöst

vet, men snarare: livet är redan så förjävligt att det inte kan bli värre.

Dan_the_ironman:

eller om man typ samlade på kånkelbär

man kanske skulle ta till vara på sina resurser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

men snarare: livet är redan så förjävligt att det inte kan bli värre.

Iofs

rövskägget kanske en dag blir halmstrået som knäckte kamelens rygg eller vad fan man nu säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera