Aviseringar
Rensa alla

Får inga presenter av min pojkvän


mynona

Dan_the_ironman:

om de var så dumma skulle de inte heller kunna komma med några intressanta argumment för det

Jag tänkte mig att just en argumentation av det slaget vore intressant att läsa!

Grote Liefde:

Att ge sin flickvän presenter är ett tecken för att visa sin kärlek. Jag ger ju honom sex som ett tecken på min kärlek.

Du menar att han bör ge dig presenter i utbyte mot sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag var väl lika hemsk mot honom, han fick en hel bunt underkläder för att han skulle bli mindre vidrig under kläderna.
nej, men jag tycker att du dumpar honom, han har redan visat att han ej älskar sin kossa.

Fast tjejer ska inte samma krav gentemot sig. De ger ju killen sex som ett tecken på att de älskar killen. Därför var underkläder praktiskt för honom för att hans kuk skulle bli mindre äcklig. Vem vill ha sex med en äcklig kuk? Dessutom är materialism inte lika viktigt för killar som för tjejer. Killar har bara tre saker i skallen. Öl, sex och fotboll.

OF 5:

Du får väll göra slut då och hitta en herre med tjockare plånbok om det är så jobbigt

Det handlar inte om hur tjock plånboken är. Alla har råd att försörja sin flickvän nuförtiden när det finns saker som SMS-lån, extrajobb man kan ta etc etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan, hoppas du trollar din knasboll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Eller så är det han som ger dig sex som ett tecken på sin kärlek

Hade inte haft något emot att inte ha sex med honom. Så snygg är han inte direkt [smile]

emilsh:

"Ger" sex? Är det inte nåt ni båda njuter av? Som ni delar med varandra?

Nja, det är mest för honom det är viktigt. Jag hade gärna sluppit, men som ett tecken på att jag älskar honom gör jag det för hans skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grote Liefde:

. Vem vill ha sex med en äcklig kuk? Dessutom är materialism inte lika viktigt för killar som för tjejer. Killar har bara tre saker i skallen. Öl, sex och fotboll.

det enda jag kan komma fram till är att du inte är tillräckligt attraktiv för att han ska göra sitt yttersta att inte bli av med dig. så antingen blir du snyggare eller så får du försöka få en egen inkomst.

fast iofs så kan kossor också bli bortskämda, beror på killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Vafan, hoppas du trollar din knasboll.

På vilket sätt är jag en knasboll? De flesta tjejer vill bli bortskämda av sin pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Du menar att han bör ge dig presenter i utbyte mot den sex du ger honom?

Och pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det med honom som du tycker om då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grote Liefde:

ock plånboken är. Alla har råd att försörja sin flickvän nuförtiden när det finns saker som SMS-lån, extrajobb man kan ta etc etc.

som sagt, gör slut och hitta en kille som är villig att skuldsätta sig för resten av livet, alternativt arbeta 20h om dagen för din skull [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

det enda jag kan komma fram till är att du inte är tillräckligt attraktiv för att han ska göra sitt yttersta att inte bli av med dig. så antingen blir du snyggare eller så får du försöka få en egen inkomst.

Tss, jag är en av de snyggaste tjejerna i hela Stockholm. Det finns killar som skulle döda för att få bli ihop med mig. Och jag har redan en egen inkomst. Har en flott lägenhet på Östermalm och ett välbetalt jobb som ekonomiassistent. Dock faller det på sin egen orimlighet att jag ska stå för klädköp och krogbesök själv. Det måste du väl ändå förstå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grote Liefde:

Dock faller det på sin egen orimlighet att jag ska stå för klädköp och krogbesök själv. Det måste du väl ändå förstå?

jag tänker inte kommentera tjejen på bilden då det med största sannolikhet ej är du och därmed onödigt.

men alla tjejer som har dessa tankar: gör slut om du ej får saker. finns män därute som är villiga att investera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Du menar att han bör ge dig presenter i utbyte mot sex?

Ja, det är väl det minsta man kan begära. Nu har jag haft sex med honom i 3 månader utan att få några vidare presenter dock, så det vore väl rimligt att han då avstår från sex i 3 månader för att jämna ut det hela.

emilsh:

Vad är det med honom som du tycker om då?

Han har en trevlig personlighet.

OF 5:

som sagt, gör slut och hitta en kille som är villig att skuldsätta sig för resten av livet, alternativt arbeta 20h om dagen för din skull

Vem har pratat om att skuldsätta sig för resten av livet och arbeta 20h/dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grote Liefde:

På vilket sätt är jag en knasboll? De flesta tjejer vill bli bortskämda av sin pojkvän.

Ja säkert, men att kräva att din kille ska spendera tusentals kronor på dig är ju sjukt. Vill du ha saker får du väl ändå tjäna pengar på egen hand. Gold digger.

Grote Liefde:

Det är trots allt en ynnest att få vara tillsammans med mig.

Nej. There are plenty of fish in the sea. Skulle tippa på att han föredrar någon som inte kräver massa pengar [confused].

Grote Liefde:

ska jag dumpa honom och hitta någon som behandlar mig så som jag förtjänar att behandlas?

Hahaha [bigsmile]. Ååh, stackars kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar göra helt rätt.


   
SvaraCitera