Aviseringar
Rensa alla

Får inga tjejer?


Ämnesstartare

Hej!

Jag är en kille på 18 år som går på Gymnasiet. Jag har hört av många både tjejer och killar att jag ser bra ut och att jag är rolig och har en bra personlighet. Jag är även väldigt musikalisk och sjunger väldigt bra (inte min egen bedömning utan vad andra säger), spelar många instrument och skriver egen musik. Jag har även en bra kropp då jag tränar väldigt mycket! Trots detta och att jag har bra självförtroende och är väldigt social så känns det inte som om några tjejer vill ha mig. Jag har haft en flickvän i mitt liv men hon var inget att skryta om på något sätt (tog första bästa). Varje gång jag blir intresserad för en tjej och försöker börja prata med henne så är det nästan alltid på mitt initiativ. De svarar däremot alltid mig och jag blir aldrig ignorerad. De brukar också skratta mycket åt det jag säger och jag är omtyckt av de flesta, men trots det så är det alltid bara jag som tar initiativ vilket gör att jag slutar skriva till dem för att inte verka desperat. Någon som vet vad problemet kan vara?


   
Citera

inget att oroa sig för, är definitivt inget fel på dig, du har bara råkat träffa fel tjejer. sen så kanske du även är dålig på att fatta hints och därför känns som att ingen är intresserad


   
SvaraCitera
sies
 sies

Man skaffar inte en flickvän bara för att ha en flickvän. Kärlek är mycket mer än så. 

Du kanske också ska se över hur du ser flickvänner då du tidigare bara "tog första bästa". 

Om du bara vill ha oseriösa förhållanden går det säkert att skaffa, de brukar också oftast vara diskreta. 


   
SvaraCitera

Du verkar ju som drömmen så tjejerna kanske känner att du liksom är för bra för dem eller liknande


   
SvaraCitera
Jas
 Jas

Inga tjejer vill känna sig i underläge

Nudlarpudlar:
Du verkar ju som drömmen så tjejerna kanske känner att du liksom är för bra för dem eller liknande

Dessutom verkar du lite desperat. Var inte det. Visa att du klarar att vara singel och att du inte söker flickvän.
I motsats till dig har jag dock aldrig sökt efter någon. Det är ett ganska oattraktivt drag. Min kompis var kär i mig och jag frågade vad han såg. Han svarade att jag är rolig och ett sällskap. Det håller helt enkelt inte. Ge tjejer plats och va inte med dem för sällskap. Tyck om dem för att de är de. Om du gör det kommer det mesta naturlig.
Lycka till!


   
SvaraCitera

Hell-oh12345:
Hej!

Jag är en kille på 18 år som går på Gymnasiet. Jag har hört av många både tjejer och killar att jag ser bra ut och att jag är rolig och har en bra personlighet. Jag är även väldigt musikalisk och sjunger väldigt bra (inte min egen bedömning utan vad andra säger), spelar många instrument och skriver egen musik. Jag har även en bra kropp då jag tränar väldigt mycket! Trots detta och att jag har bra självförtroende och är väldigt social så känns det inte som om några tjejer vill ha mig. Jag har haft en flickvän i mitt liv men hon var inget att skryta om på något sätt (tog första bästa). Varje gång jag blir intresserad för en tjej och försöker börja prata med henne så är det nästan alltid på mitt initiativ. De svarar däremot alltid mig och jag blir aldrig ignorerad. De brukar också skratta mycket åt det jag säger och jag är omtyckt av de flesta, men trots det så är det alltid bara jag som tar initiativ vilket gör att jag slutar skriva till dem för att inte verka desperat. Någon som vet vad problemet kan vara?

Du verkar ju vara drömkillen! Skriv gärna till mig så kan vi snacka :)) 


   
SvaraCitera