Aviseringar
Rensa alla

Får int raka mitt McDonaldsögynbryn, tappar självförtroendet


awsi
 awsi
Ämnesstartare

tja, jag är en kille, 15 år, det har börjat växa hår mellan mina ögynbryn, jag hatar det verkligen, MCDONALDS =(
så ja sa de till min mamma och hon sa nej, jag sa att jag tyckte det var fult och jag vill raka det. Hon sa då "nej, jag säger till om det blir fult, då kan vi raka" och lät mig inte raka det.

Hon vill fan inte att jag ska raka mellan mina ögynbryn, det är fult som fan ASSÅ, jag TROR att hon kanske vägrar låta mig göra det för att hon vill inte att jag ska bli snygg och skaffa flickvän o så.
Hon låter mig inte ens raka min mustasch förran jag blir 18 år.

Mina föräldrar är rätt så strikta muslimer, df vill de int att jag ska ha flickvän.

Men hur ska jag göra för att övertala henne att låta mig raka min J**lva mcdonalds, jag hatar den, jag blir så fucking oattraktiv och tappar självförtroendet för att tjejer hatar McDonalds-ögonbryn.
jag vet att jag skulle bli snygg som fan om jag fick raka den, va det innan mina ögonbryn började växa ihop.

Snälla, kan nån hjälpa mig??? Vill få min mamma att låta mig raka mitt Mcdonaldsögynbryn NU. JAG CUTTAR MIG SJÄLV 🙁


   
Citera

köp en pincett och noppa bara? ofta man rakar ögonbryn[sad]


   
SvaraCitera
awsi
 awsi
Ämnesstartare

farbror gugge:

köp en pincett och noppa bara? ofta man rakar ögonbryn

MEN MANNEN, MIN MAMMA LÅTER MIG INTE. HUR SKA JA ÖVERTALA HENNE?! E FAN DEPRIMERAD


   
SvaraCitera

Hur svårt är det att köpa rakhyvlar för tio spänn och göra det själv?


   
SvaraCitera

awsi:

MEN MANNEN, MIN MAMMA LÅTER MIG INTE. HUR SKA JA ÖVERTALA HENNE?! E FAN DEPRIMERAD

men du är 15 år, du behöver väl inte hennes hjälp ?:S


   
SvaraCitera

som sagt hur svårt är det att göra det själv.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men du är 15 år, du behöver väl inte hennes hjälp ?:S

men asså, hon låter mig int göra det. JAG FÅR INTE GÖRA DET:


   
SvaraCitera

hon kommer ju se förändringen och sen slå honom [smile]


   
SvaraCitera

hjortpojken:

hon kommer ju se förändringen och sen slå honom

tack, DU FÖRSTÅR


   
SvaraCitera

Govaa:

tack, DU FÖRSTÅR

[smile][smile] varsågod.


   
SvaraCitera

Govaa:

hon kommer ju se förändringen och sen slå honom
tack, DU FÖRSTÅR

Polisanmäl kärringjäveln isåfall.
Alternativt slå tillbaka. Nödvärn ftw.


   
SvaraCitera

Vaxa bort alltihop så blir hon glad. [zzz]


   
SvaraCitera

ofta man frågar om lov, du är 15


   
SvaraCitera
awsi
 awsi
Ämnesstartare

Men hur ska jag övertala min morsa? hon vägrar ju låta mig raka mitt ihopväxta ögynbryn. Det är så jävla fult, vad ska jag säga till henne för att hon ska låta mig vaxa/raka?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

help me [cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

[cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

=(((((((((

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kolla bara [cry]


   
SvaraCitera

Men sluta. Gör det bara.


   
SvaraCitera