Aviseringar
Rensa alla

Får inte göra något för min pojkvän, men kan ändå inte lämna honom.


Ämnesstartare

Nintendo:

Gör det ändå. Accepterar han det inte - gör slut.

Jag gör allt även om han inte vill att jag ska det. Men då blir det bara bråk.
Han vill att jag ska välja mellan honom och min bästa vän. Och jag tänker inte välja någon av dom. Om han inte accepterar mig som den jag är, så får han lämna mig. Jag tänker inte lämna honom. jag ska leva som jag alltid gjort, och det får han acceptera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Komer bara bli värre! Snart kanske du inte ens får gå ut. LÄMNA

Jag ska vänta o se. Blir det värre så lämnar jag honom. Om inte han har hunnit före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yazze:

Inte ha facebook.
inte vara med min bästavän.
inte platta håret.

wow that's insane

yazze:

Hur skulle ni göra i min situation? [sad]

Lämna honom. Han har uppenbarligen problem inom sig som får honom att bli så här kontrollerande. Om inte du ställer ett ultimatum kommer han troligtvis bara börja ta mer och mer kontroll över dig.


   
SvaraCitera

asså shit hur svartsjuk/orolig för sin tjej får man bli?:O

alltså det är om man gör på detta sätt som man VILL vara otrogen. Gur som helst så blir det nog att prata allvar med honom och/eller strunta i vad han bestämmer över. gör det du vill, inklusive att ändra din frisyr. Frisyren är inte ens utseende, du är säkert söt med annan frisyr också lixom.

I värsta fall får du ju lämna honom, men jag förstår att det är som att få en kniv i hjärtat. Lycka till iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yazze:

Jag tänker inte lämna honom.

yazze:

Blir det värre så lämnar jag honom

hehe....

Nä men allvarligt, jag har också varit i din situation. Och för fan, gör slut. Han kommer bara bli värre. Ni har bara varit ihop i sju månader också. Några veckor efter du gjort slut med honom så kommer du fetångra att du inte gjorde slut tidigare. Man måste bara fatta att man har de bättre själv än att vara ihop med ett kontrollerade svin.


   
SvaraCitera

inse att jag bara inbillade mig och lämnat kräket


   
SvaraCitera

fast hade aldrig låtit någon bestämma sådant över mig in the first place såatte :PPPppppPPPP


   
SvaraCitera
Lounge

förresten tror jag inte att han lskar dig om han inte ens vill att du har 1 värdigt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

örresten tror jag inte att han lskar dig om han inte ens vill att du har 1 värdigt liv

älskar att värdigt liv för dig kräver plattång och fejjan[blush]

men jag håller MED
LÄMNA HONOM FÖR DITT LIV ÄR DITT OCH LÅT HONOM INTE STYRA DIG I DIN VARDAG

Fine om du typ "jag ska börja prova hoppa ner på hårt trafikerade vägar ifrån broar!!!" och han säger "NEJ" och bokar psykologtid åt dig... men detta... insane. Dumpa.


   
SvaraCitera
Lounge

Postorderhoran:

älskar att värdigt liv för dig kräver plattång och fejjan[blush]

eller att han inte låter henne träffa sin bästa vän? 😛


   
SvaraCitera
Lounge

plattar inte ens håret o har inte facebook ha ha ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

eller att han inte låter henne träffa sin bästa vän? 😛

jajajaja

låter mindre ytligt om man tar med det ju :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag som har ett annat perspektiv kan berätta att killar är jävligt fula och äckliga. det är tjejerna som är fina.


   
SvaraCitera

låtsas lämna hnm, skräm hnm lite genom att säga att du inte orkar med hnm om han ska bestämma över dig. han kommer låta dig göra dessa saker för att få dig tillbaka [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mattissh1995:

han kommer låta dig göra dessa saker för att få dig tillbaka

mmmm och sen när hon går tillbaka igen kommer han börja kräva saker igen, och såååååå går de runt


   
SvaraCitera