Aviseringar
Rensa alla

får inte orgasm


Ämnesstartare

jag har börjat tillfredsställa mig själv med duschstrålen, tycker att det funkar bäst. Efter att jag har hållit på ett tag så brukar jag känna en sorts värmeengeri genom kroppen, mestadels genom benen som ibland även kan börja skaka. Men jag kommer aldrig.

Är det någon annan tjej som brukar känna den här energin? och betyder den att man är nära? lr är det något annat? jag är jätteförvirrad :S


   
Citera
Ämnesetiketter
smisk

Du är tjej, du ska inte få orgasm. Det är en myt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det måste fan vara sant, det är en myt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh,jag gillar inte duschstrålen,kan inte komma ordenterligt,lär dig fingra rätt och hitta rätt punkter och faaaantaaaasiiii eller porr,d kommer aldrig gå om du funderar på om du kommer snart eller ska komma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliiss:

mestadels genom benen som ibland även kan börja skaka. Men jag kommer aldrig.

bliiss:

och betyder den att man är nära?

Låter så [crazy] Du får väl fortsätta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet men det sitter liksom i bakhuvet, har ju aldrig kommit och har känt mig konstig i flera år. alla säger att det är den bästa känslan etc å det gör mig bara mer och mer desperat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliiss:

att jag har hållit på ett tag så brukar jag känna en sorts värmeengeri genom kroppen,

Fortsätt träna, du får lättare orgasm genom träning. Och ja, du är en bra bit påväg. Kan du lära dig släppa spärren om att du måste komma, så kommer du att känna något mkt mer fantastiskt.


   
SvaraCitera

Så var det för mig också.
Fortsätt bara.
Det gav mig resultat i alla fall
(jag kom, första gången i år!!!!!) [cool]


   
SvaraCitera

bliiss:

brukar jag känna en sorts värmeengeri genom kroppen, mestadels genom benen som ibland även kan börja skaka. Men jag kommer aldrig.

vad gör du då då? fortsätter du inte? om inte så FORTSÄTT![y]


   
SvaraCitera

låt mej vara din personliga coach [wink] vi kan klara det här tillsammans[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

vad gör du då då? fortsätter du inte? om inte så FORTSÄTT![y]

jo jag fortsätter fast ibland kan det bli för ansträngande liksom och ibland bara avtar det fast jag fortsätter.

men jag ska fortsätta öva iaf, tack för alla råd [smile]


   
SvaraCitera

bliiss:

ansträngande

de e självklart, de e hårt arbete och du behöver en hjälpande hand[rolleyes]


   
SvaraCitera

Testa sybian [smile] (Sök om du inte vet vad det är)

Det är helt otroligt och jag lovar, vem som helst kommer på typ 20s. [love] (har en)


   
SvaraCitera

bliiss:

jag har börjat tillfredsställa mig själv med duschstrålen, tycker att det funkar bäst. Efter att jag har hållit på ett tag så brukar jag känna en sorts värmeengeri genom kroppen, mestadels genom benen som ibland även kan börja skaka. Men jag kommer aldrig.

Omg, det är precis samma med mig xD (började på samma sätt också och får samma känsla). Men har aldrig kunnat på en orgasm D; min kille har försökt jätte länge men after två timmar eller mer så är han slukörd xD;;

Känslan man får betyder att man är nära sitt 'climax', också skakandet i benen tyder på det så ja, du är jätte nära :3


   
SvaraCitera