Aviseringar
Rensa alla

får inte smegma längre


Ämnesstartare

Jag får inte smegma längre och jag vet inte vad felet är. Jag duschar i regel en gång varannan vecka och det känns som att det borde dyka upp någon smegma i alla fall, men det gör det verkligen inte. Vet någon vad felet kan vara?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du lider av Nonius Smegmius, en sjukdom som drabbar folk som ej åt upp sina grönsaker när de var små.


   
SvaraCitera

Om du var tvungen att ha sex med ett djur, vilket djur väljer du?


   
SvaraCitera

Har glömt bort vad smegma är.. *Googlar* återkommer med svar sedan.

Edit: Jaha, flänsost.. Spyr av tanken, kan inte svara på din fråga pga av detta, sorry! [blush]


   
SvaraCitera
sincan

Homunculi:

Du lider av Nonius Smegmius, en sjukdom som drabbar folk som ej åt upp sina grönsaker när de var små.

DET ÄR SNARARE EN LIVSSTIL![cool]


   
SvaraCitera

menfy


   
SvaraCitera

Kroppen anpassar sig efter dina tvättvanor. Om du till exempel väntar längre med att tvätta håret anpassar sig kroppen till det och håret blir inte dåligt lika snabbt. 😛 Om du inte duschar så ofta anpassar sig även penisen.


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

P Om du inte duschar så ofta anpassar sig även penisen.

Fast som om folk som inte duschar så ofta inte luktar svett


   
SvaraCitera

isola:

Fast som om folk som inte duschar så ofta inte luktar svett

Självklart gör dem det, men det stämmer inte riktigt när det kommer till svett. Däremot så är det större risk för en som duschar väldigt mycket att denne behöver smörja in sig för att den lättare får torr hud till skillnad från en person som inte duschar så mkt.


   
SvaraCitera

isola:

Fast som om folk som inte duschar så ofta inte luktar svett

Men att håret blir dåligt menar jag att det snabbare blir oljigt


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Men att håret blir dåligt menar jag att det snabbare blir oljigt

Jo, men du skrev att kroppen anpassade sig också. Vilket jag tvivlar på. Har inte jag duschat sedan igår och du inte sedan förra veckan så finns det ingen chans att du är renare än jag. Såklart spelar det in vad för fysiska aktiviteter vi gjort, men allmänt.


   
SvaraCitera

Är inte det typ... positivt?


   
SvaraCitera

isola:

Jo, men du skrev att kroppen anpassade sig också. Vilket jag tvivlar på. Har inte jag duschat sedan igår och du inte sedan förra veckan så finns det ingen chans att du är renare än jag.

det gör den. inte under en kort tidsperiod, men efter en månad eller så. nu är man inte renare för den sakens skull, men inte märkbart smutsigare heller. hudens miljö förändras genom att ph-nivån och mängden talg anpassas för att minimera bakterietillväxten, så man slutar lukta starkt av svett och dylikt.

det finns exempel på antropologer som har märkt av denna förändring när de åkt för att leva med exempelvis aboriginer. eftersom det inte finns mycket vatten i australiens inland är man så illa tvungen att klara sig utan att tvätta sig.


   
SvaraCitera

dzjugasjvili:

et gör den. inte under en kort tidsperiod, men efter en månad eller så. nu är man inte renare för den sakens skull, men inte märkbart smutsigare heller. hudens miljö förändras genom att ph-nivån och mängden talg anpassas för att minimera bakterietillväxten, så man slutar lukta starkt av svett och dylikt.

Man svettas inte mindre för att man inte tvättar sig. Så nä.


   
SvaraCitera

Troll producerar ingen smegma. Testa att ta avaktivera kukboosten på +10cm och vänta en dag så kaaaanske det vill sig...


   
SvaraCitera