Aviseringar
Rensa alla

får inte sova med killar...


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 16 år, och jag bor hos min moster och morbror, eftersom att min mamma dog när jag var 10 år...
& nu är det såhär att jag var tillsammans med en kille när jag var 14 år och han fick inte sova hos mig & jag fick inte sova hos honom (för min moster då). Och det var lite därför vårt förhållande tog slut senare. Men jag tjatade verkligen på henne att han skulle få sova här och att han tom kunde sova i ett annat rum, men icke.
Och nu är jag 16 år och singel, men det finns en kille som jag gillar och vi har träffas några gånger, dock aldrig hemma hos någon utav oss, och vi har börjat snacka om att han ska komma till mig, och eftersom han bor en bit härifrån så antar jag att han vill sova hos mig. men liksom vad ska jag göra?? När jag säger till min moster att mina kompisar får ha sina kiillar hemma hos sig & att de får sova över där så låtsas hon inte höra det, och hon trodde tex inte att jag kollar på filmer som involverar sex, typ när en sån film går på tv så säger hon att vi ska byta kanal, jag är förh*lvete inte en liten skitunge längre:s & när jag säger vissa saker om att när jag ska ta med en kille hem så ska han få sova här. då svarar hon inte, hon låtsas som att hon inte hör, sjuuuukt irriterande. Och hade nu min mamma levt & jag hade fått bo kvar & levt mitt vanliga liv så hade jag fått ha en kille hos mig, även fast jag bara var 10 sista gången jag såg henne så vet jag att hon hade tillåtit mig att ha en kille sovandes hos mig & hon hade varit mycket lättare att prata om detta om... Så egebtligen hade jag ju fått men det var ju inte mitt fel att hon gick bort & så varför kan inte min moster bara låta mig ha en kille som jag tycker om?!... Hjääälp mig om vad jag ska göra....!!!
Åldersskillnaden mellan min moster och min mamma var nog 12 år, asså min moster är 12 (eller äldre) år äldre än min mamma. Killen jag gillar är 18


   
Citera

sov inte då.. [wink]


   
SvaraCitera

Ansvarsfull och bra moster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ju sexton och det kanske inte är sjukt länge kvar tills du flyttar hemifrån?


   
SvaraCitera

Du missar inget.


   
SvaraCitera

Försök prata med din moster (utan att bli arg, gnällig eller tjatig), be henne förklara varför du inte får. Hon kanske vill träffa killen några gånger först? När det kommer till sex osv, säg att ni faktiskt måste kunna prata om sånt. Sure, det kan vara asjobbigt men förr eller senare kanske du behöver hjälp/svar etc när det gäller något sånt [wink].[y]


   
SvaraCitera

isola:

Ansvarsfull och bra moster.

Snarare naiv, världsfrånvänd och orättvis.


   
SvaraCitera

säg att du vill knulla

det skulle jag ha gjort


   
SvaraCitera

isola:

Ansvarsfull och bra moster.

Snarare löjligt överbeskyddande och gammaldags. Vad är det som är ansvarsfullt med att behandla en 16-åring som en 12-åring?

Till TS: Kan du inte bo hos din pappa då? Varför fick din moster vårdnaden?


   
SvaraCitera

vissa människor tror att tjejor inte vill knulla och att killar inte vill något annat än att knulla, så om de delar säng leder detta till att den manipulativa sexapan utnyttjar flickan och får henne att göra sånt hon inte vill (knulla), genom att lura henne att han älskar henne

eftersom tjejor inte vill knulla är det alltid dåligt när tjejor knullar


   
SvaraCitera

slå henne på fittan


   
SvaraCitera

va dum du är isola


   
SvaraCitera

varför får hon inte knulla

vad är du för feminist
får inte tjejor knulla


   
SvaraCitera
Bakric

Nachac:

Snarare naiv, världsfrånvänd och orättvis.

Indeed.

amandagunnarsson:

Killen jag gillar är 18

Jag hade tänkt gräva fram något lagom fint argument, men jag känner lite förståelse för din moster nu....


   
SvaraCitera

Duke:

Vad är det som är ansvarsfullt med att behandla en 16-åring som en 12-åring?

För att du som sextonåring fortfarande är ett barn och inte får sova över hos vem som helst hur som helst utan din vårdnadshavares tillåtelse, just för att tonåringar inte alltid tar de bästa besluten.

Artie:

vad är du för feminist
får inte tjejor knulla

Skrev väl inget om det heller. Man kan väl knulla på dagtid, går hur bra som helst.

Snacka med moster om att du kommer att använda kondom och endast göra saker som du själv är bekväm med.


   
SvaraCitera