Aviseringar
Rensa alla

Får konstiga mejl från...


Ämnesstartare

Tjena, jag har ingen aning om detta är rätt ställa att posta detta men men...

Jag har fått konstiga mejl ifrån personer som påstår sig ha sett mig här på forumet. Jag antar förstås att det är spam, men varför får jag dom?

Här är två av mejlen som jag har fått:
Dold text: Hej kära.
Hur mår du idag? Jag hoppas att allt är ok med dig. det är ett nöje att skriva till dig efter att ha tittat på din profil på (ungdomar.se) som verkligen intresserar mig för ha kontakt med er, om ni har lust med mig, så att vi kan lära känna varandra bättre, och se vad som händer i framtiden. Jag kommer vara tacksam om ni kommer att skriva mig igenom mina mail, och veta allt om varandra. Här är min e-post (
joy_rray1000@yahoo.com) Jag väntar att höra från dig, och jag önskar er allt gott, under dagen. Yours Joy (
joy_rray1000@yahoo.com)

Dold text: Hello , my name is Rhaxma , it gives me immense pleasure to communicate with you after viewing your profile here .it will be better if you can confirm this message by writing me back via my email so that we can have a private communication,i have something to share with you . i will be waiting to hear from you. have a blessed day........from Rhaxma .

På det andra mejlet står det att det kommer ifrån ungdomar.se och i det första skriver han/hon/det/den att.. ja ni ser själva.

Hur får jag dom att sluta?


   
Citera
Ämnesetiketter

/ignore

Bästa knepet.


   
SvaraCitera

Blocka


   
SvaraCitera

har fått likadana brev, ignorera och blockera användare.


   
SvaraCitera

jag trodde jag kände igen en av mina vänner här och började bombardera med PM som "Heeej MAAJAA! när ska vi se inception?" "MAaaja svaaaaarraaa" mm. har börjat tro att det inte var min vän...


   
SvaraCitera

minialle:

)

Jag fick det också [smile] Jag svarade på det och nu lever jag lycklig med min nya flickvän på en öde ö i hawaii [bigcheers]


   
SvaraCitera

haha jag fick det i förmiddags [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake] hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blocka

jo men det är olika hela tiden.

Floppsen:

Jag svarade på det och nu lever jag lycklig med min nya flickvän på en öde ö i hawaii

Nej men vad roligt

Jaja ville bara se vad det var, får fortsätta att ignorera[smile]


   
SvaraCitera

minialle:

Jaja ville bara se vad det var, får fortsätta att ignorera[smile]

Neeej!! Hon är underbar! [no-no]


   
SvaraCitera

minialle:

jo men det är olika hela tiden.

Läskigt.[shake]


   
SvaraCitera

det var jag, ge mig pengar så slutar jag[cool]

Dold text: shiiet va busig jag är, det var ju inte jag[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Neeej!! Hon är underbar!

Så det är din flickvän som skriver till mig? [confused]

isola:

Läskigt.

Nja, mer irriterande


   
SvaraCitera

Spam. Botar n shit.


   
SvaraCitera

hhaha va tvungen att kolla också bara för det, och hade också fått det. Markerar det som skräppost bara och sen får det hamna där bland allt annat spam och skit. [rolleyes]


   
SvaraCitera